Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Barlinek: Przebudowa ulicy Jeziornej w Barlinku (I etap)
Numer ogłoszenia: 174317 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, fax 095 7461704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jeziornej w Barlinku (I etap).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa ulicy Jeziornej w Barlinku (I etap), o długości L = 185 m wraz z chodnikiem oraz ścieżką rowerową. 2.Szczegółowy zakres prac zawarto w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie wykonawczym, stanowiących załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł, najpóźniej do dnia 16.10.2007r. do godz. 11.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub ust. 2 pzp, d) udzielą gwarancji na wykonane prace na minimum 2 lata, e)złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia: a)wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b)wypełnionego kosztorysu ofertowego - Załącznik nr 2 do SIWZ, c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonania zamówienia w zakresie usług objętych przetargiem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 i 24 Prawa Zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ, e)oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 4 do SIWZ, f)informacji finansowej za ostatnie 2 lata - Załącznik nr 5 do SIWZ, 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SIWZ, b)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ, c) dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, d) wykazu sprzętu, który zostanie użyty w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ, 3. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Procent robót dodatkowych w cenie oferty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okrętowej
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2024 r. Etap I
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Budowa drogi gminnej w Godzieszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.