Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Ryki: Organizacja programu aktywności lokalnej
Numer ogłoszenia: 174273 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 81 8567178, faks 81 8567178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsryki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja programu aktywności lokalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia z zakresu profesjonalny sprzedawca i warsztatów w zakresie nabycia umiejętności społeczno zawodowych. oraz wyjazdu integracyjnego dla matek samotnie wychowujących dzieci Zamówienie składa się z dwóch części I część 1. Wykonawca zorganizuje wyjazd integracyjny do końca sierpnia 2012r. 2. Udział w nim weźmie 8 matek z 10 dziećmi w wieku od 1 do 13 lat. 3. Miejscem wyjazdu jest Zalew Zegrzyński. 4. Wyjazd będzie trwał 5 dni. 5. Wykonawca zakwateruje uczestników wyjazdu w pokojach: 6 pokoi 2 osobowych dla matek z jednym dzieckiem oraz 2 pokoje 3osobowe dla matek z dwójką dzieci. Pokoje będą z pełnym węzłem sanitarnym. 6. Wykonawca zapewni przejazd z Ryk do miejsca wyjazdu oraz z powrotem. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolację). 8. W trakcie dnia uczestnicy wyjazdu powinni mieć zagwarantowany dostęp do kawy, herbaty, napoi, ciastek. 9. W trakcie pobytu uczestniczki wyjazdu będą miały do dyspozycji psychologa. Odbędą grupowe zajęcia z psychologiem minimum 1 godzinę dziennie oraz konsultacje indywidualne według potrzeby. 10. Na czas trwania zajęć Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi. Dzieci zostaną podzielone na dwie grupy według wieku. 11. W trakcie pobytu uczestniczki muszą mieć dostęp do sauny, basenów, masaży oraz wszelkich atrakcji jakie oferuje miejsce pobytu. 12. Dzieci powinny mieć dostęp do placu zabaw, aqua parku, zajęć z animatorem. 13. W trakcie pobytu zostanie zorganizowany grill lub ognisko integracyjne. 14. Wykonawca ubezpieczy uczestników wyjazdu na cały czas wyjazdu. 15. Z zajęć z psychologiem kobiety otrzymają zaświadczenia odpowiednio ologowane. II część 1. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie profesjonalny sprzedawca oraz warsztaty z nabycia umiejętności społeczno -zawodowych. 2. Szkolenie i warsztaty odbędą się na terenie miasta Ryki. 3. Szkolenie i warsztaty odbędą się w terminie od 1.09.2012 do 30.10. 2012r. 4. Szkolenie i warsztaty powinny trwać 15 dni roboczych (od poniedziałku od piątku) w godzinach od 9 do 15 nie więcej niż 4 godziny dziennie. 5. W szkoleniu profesjonalny sprzedawca będzie uczestniczyło 5 osób. 6. W warsztatach z nabycia umiejętności społeczno zawodowych będzie uczestniczyło 8 osób. 7. Warsztaty nabycia umiejętności społeczno zawodowych trwać będą minimum 20 godzin dydaktycznych a szkolenie profesjonalny sprzedawca 40 godzin. Godzina dydaktyczna to 45 minut. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewniać catering podczas trwania zajęć (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, paluszki oraz obiadu, składającego się z drugiego dania. Obiad będzie każdego dnia inny, podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 9. Na czas trwania szkolenia i warsztatów Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi. Dzieci będą w wieku od 1 do 13 lat 10. Wykonawca zapewni materiały biurowe (skoroszyt, długopis) oraz niezbędne materiały dydaktyczne. Wszystkie materiały po zakończeniu szkolenia zostaną przekazane uczestnikom na własność. 11. Wykonawca ubezpieczy na czas trwania szkolenia i warsztatów uczestników oraz dzieci. 12. Wykonawca zapewni sale szkoleniowe, które spełniają wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Wykonawca umożliwi eksponowanie logo realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć. 14. Wszelka dokumentacja zostanie oznaczona odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz będzie zawierała informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu szkolenia i warsztatów (dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, ankiety ewaluacyjne). 16. Minimalny zakres tematyczny szkolenia profesjonalny sprzedawca: przepisy BHP i p.poż. w obiekcie handlowym, organizacja handlu w gospodarce rynkowe, organizacja sprzedaży detalicznej, organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych, obsługa klienta, przebieg sprzedaży detalicznej, obsługa kasy fiskalnej. 17. Minimalny zakres tematyczny warsztatów z zakresu nabycia umiejętności społeczno-zawodowych: podwyższenie poczucia własnej wartości, grupowe doradztwo zawodowe, formy aktywnego poszukiwania pracy, dokumenty aplikacyjne CV, list motywacyjny i inne, metody poszukiwania pracy, rynek pracy, samozatrudnienie, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna w teorii i praktyce, racjonalne robienie zakupów i planowanie wydatków domowych. 18. Po zakończeniu szkolenia i warsztatów Wykonawca wystawi zaświadczenia o ukończonym szkoleniu i warsztatach. Zaświadczenia będą zawierały ologowanie projektu. 19. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednej kopii materiałów szkoleniowych. 20. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o nieobecności uczestników na szkoleniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń w formie wyjazdu z zakwaterowaniem oraz wyżywieniem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą, która: posiada doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 kursów profesjonalny sprzedawca (osoba do prowadzenia kursu profesjonalny sprzedawca) posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 warsztatów lub kursów z nabycia umiejętności społeczno -zawodowych. posiada wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej (psycholog na czas wyjazdu) posiada co najmniej roczne doświadczenie w opiece nad dziećmi (2 osoby do opieki nad dziećmi podczas szkolenia oraz wyjazdu) zostanie koordynatorem wyjazdu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, polegające na: 1.zmianie terminu zamówienia, nieprzekraczającej ram końcowych trwania zamówienia 2.zmianie miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym; 3.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; 4.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 10 umowy; 5.zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsryki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OPS RYKI UL. KAROLA WOJTYŁY 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 12:15, miejsce: OPS Ryki ul. Karola Wojtyły 29 pokój 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Każdy chce mieć szanse realizowany przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI RYKI
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Ryckiego w sezonie 2025/2026 oraz chlorku wapnia z podziałem na dwa zadania
- Budowa sieci wod. w ul. Janiszewskiej w Rykach na dz. ozn. nr 832/3, 841/1, 841/6 oraz budowa sieci kan. sanitarnej w ul. Złotej w Rykach na działkach ozn. nr 4579/14, 4578/9, 4577/10
- Modernizacja i doposażenie placów zabaw oraz dostosowanie kolorystyczne ciągów komunikacyjnych przy 9 przedszkolach z terenu Gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonalny Ryk
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





