Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 17419 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Przytoczna: "Budowa dróg gminnych - ulicy Akacjowej i ulicy Topolowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Przytoczna"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniańska
4,
66340
Przytoczna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 7494310, e-mail
zca@przytoczna.pl, faks
095 748 91 13.
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.przytoczna.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.przytoczna.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający będzie przyjmować oferty w formie pisemnej złożone bezpośrednio w sekretariacie Zamawiającego, czas urzędowania sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 do 15.30 lub przesłane drogą pocztową.
Adres:
Urząd Gminy Przytoczna, ul.Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, sekretariat - pokój nr 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa dróg gminnych - ulicy Akacjowej i ulicy Topolowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Przytoczna"
Numer referencyjny: WG-I.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dróg gminnych - ul. Akacjowej i ul. Topolowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Przytoczna. Zakres inwestycji obejmuje: 1. Budowę drogi gminnej - ul. Akacjowej w Przytocznej ? budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu EKO (przepuszczalnej) w km od 0+021,00 do km 0+174,74; droga o szerokości 6 m i pochyleniu daszkowym 2%; ? dowiązanie istniejących zjazdów z projektowaną nawierzchnią drogi; zjazdy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm; ? oznakowanie drogi; Konstrukcja nawierzchni ul. Akacjowej: * warstwa ścieralna z kostki betonowej ażurowej typu EKO z wypełnieniem spoin piaskiem grubym gr. 8 cm * podsypka piaskowa gr. 5 cm * podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: * warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm * podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm * podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Jezdnia jest ograniczona z obu stron, na całej długości krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x22cm wystającymi 4cm ponad nawierzchnię i umieszczonymi na ławach betonowych z oporem z betonu klasy C12/15. Niwelety zaprojektowano w taki sposób, żeby zachować minimalną odległość 0,5m od spodku konstrukcji nawierzchni do istniejącego gazociągu i poszczególnych przyłączy. Niweleta ma pochylenie jednostronne skierowane w stronę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych. Projekt zakłada również dowiązanie istniejących zjazdów do projektowanej jezdni poprzez uzupełnienie nawierzchni kostki betonowej gr. 8cm. Szerokości oraz pochylenie poszczególnych zjazdów są dostosowane do stanu istniejącego. Na bocznych krawędziach zaprojektowano oporniki betonowe wtopione o wymiarach 10x25cm również na ławach betonu klasy C12/15. 2. Budowę drogi gminnej - ul. Topolowej w Przytocznej ? budowa odcinka nr 1 drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu EKO (przepuszczalnej) w km od 0+000,00 do km 0+199,18; droga o szerokości 6 m i pochyleniu daszkowym 2%; ? budowa odcinka nr 2 drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu EKO (przepuszczalnej) w km od 0+000,00 do km 0+104,70; droga o szerokości 5 m i pochyleniu daszkowym 2%; ? dowiązanie istniejących zjazdów z projektowaną nawierzchnią drogi; zjazdy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm; ? rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych usytuowanego równolegle do odcinka nr 2 drogi; ? wykonanie chodnika z kostki betonowej, o szerokości 1,50 m, o łącznej powierzchni ok. 131 m2; ? dowiązanie istniejących zjazdów z projektowaną nawierzchnią drogi; zjazdy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm; ? oznakowanie drogi; Konstrukcja nawierzchni ul. Topolowej: * warstwa ścieralna z kostki betonowej typu EKO z wypełnieniem spoin piaskiem grubym gr. 8 cm * podsypka piaskowa gr. 5 cm * podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: * warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm * podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm * podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Konstrukcja chodnika: * warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm * podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm * podsypka piaskowa gr. 15 cm Jezdnie są ograniczone z obu stron, na całej długości krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x22cm wystającymi 4cm ponad nawierzchnię lub wtopionymi i umieszczonymi na ławach betonowych z oporem z betonu klasy C12/15. Niwelety zaprojektowano w taki sposób, żeby zachować minimalną odległość 0,5m od spodku konstrukcji nawierzchni do istniejącego gazociągu i poszczególnych przyłączy. Projekt zakłada również dowiązanie istniejących zjazdów do projektowanej jezdni poprzez uzupełnienie nawierzchni kostki betonowej gr. 8cm. Szerokości oraz pochylenie poszczególnych zjazdów są dostosowane do stanu istniejącego. Na bocznych krawędziach zaprojektowano oporniki betonowe wtopione o wymiarach 10x25cm również na ławach betonu klasy C12/15. W przypadku drugiego odcinka ul. Topolowej zaprojektowano w odległości 1,50m od lewej krawędzi jezdni chodnik o szerokości 1,50m. Nawierzchnie chodników posiadają pochylenie jednostronne o wartości 2% skierowane do ulicy i są ograniczona z obu stron obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30cm na podsypce piaskowo-cementowej. 3. Przebudowę drogi gminnej nr 004314F w m. Przytoczna ? wykonanie drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu EKO (przepuszczalnej) w km od 0+000,00 do km 0+311,00; droga o szerokości 5,00m i pochyleniu jednostronnym 2%; ? wykonanie ścieku z płyt ażurowych i jego dowiązanie do istniejącego cieku; ? rozbiórka istniejących skrzyżowań wykonanych z płyt betonowych; ? wykonanie umocnienia skarp płytami ażurowymi w rejonie skrzyżowania z ul. Topolową wraz z obsianiem mieszanką traw; ? przebudowa skrzyżowania z ul. Topolową, ul. Akacjową i ul. Klonową; ? przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych; ? oznakowanie drogi; Konstrukcja nawierzchni: * warstwa ścieralna z kostki betonowej typu EKO * podsypka piaskowo-żwirowa gr. 5 cm * podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 20 cm * warstwa odsączająca z piasku - gr 10 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: * warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm typu EKO * podsypka piaskowo-żwirowa gr. 5cm * podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31.5mm gr. 20cm * dogęszczone podłoże gruntowe. Wzdłuż jezdni należy zastosować krawężniki betonowe 15x30x100cm, ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 5cm na ławie betonowej z oporem C12/15. Ławę należy wykonywać w szalunkach. Krawężniki wystające powinny być wyniesione 12cm ponad projektowaną krawędź nawierzchni. W miejscach zjazdów należy zastosować betonowe krawężniki najazdowe 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15 wyniesione +3cm w stosunku do nawierzchni drogi. Krawężniki w ciągu chodników powinny być obniżone do +1cm w stosunku do nawierzchni. Nawierzchnię projektowanej drogi zaprojektowano jako przepuszczalną. Dodatkowo zaprojektowano ściek z betonowych płyt ażurowych (nawierzchnia przepuszczalna) umożliwiający zagospodarowanie wody opadowej w zakresie pasa drogowego. UWAGA ! ? Zadanie realizowane jest na podstawie trzech odrębnych dokumentacji technicznych pt: * Budowa drogi gminnej - ulica Akacjowa w Przytocznej, data opracowania czerwiec 2014r. * Budowa drogi gminnej - ulicy Topolowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w m. Przytoczna, data opracowania czerwiec 2014r. * Przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Przytoczna, data opracowania listopad 2016r. ? Dla ul. Akacjowej oraz dla ul. Topolowej w Przytocznej projektowaną nawierzchnię bitumiczną zastąpiono nawierzchnią z kostki betonowej typu EKO z wypełnieniem spoin piaskiem grubym. Do dokumentacji dołączono skorygowane opisy techniczne. ? Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączonymi dokumentacjami tj. projektami budowlanymi, STWIORB oraz przedmiarem robót. ? Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. ? Zamawiający na tym etapie robót zrezygnował z realizacji: * dla ul. Akacjowej - odcinka drogi w km 0+000,00 - 0+190,16 wraz ze zjazdami, - obustronnych chodników w obrębie inwestycji, - z budowy zjazdów w obrębie inwestycji, w zakres robót wchodzi wyłącznie dowiązanie istniejących zjazdów z projektowaną nawierzchnią drogi, - z wykonania kanalizacji deszczowej; * dla ul. Topolowej - obustronnych chodników w obrębie inwestycji, z wyłączeniem chodnika równoległego do odcinka nr 2 drogi, - z budowy zjazdów w obrębie inwestycji, w zakres robót wchodzi wyłącznie dowiązanie istniejących zjazdów z projektowaną nawierzchnią drogi, - z wykonania kanalizacji deszczowej; - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez Zarządcę drogi. ? Wszędzie tam gdzie w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. ? Wszelkie prace w zbliżeniu do istniejącej infrastruktury technicznej należy prowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci. ? Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. Kody robót CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Robot budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45233220-7, 45233222-1, 45233140-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia realizacji robót budowlanych - do 30.09.2017 r. Definicja tego terminu została szczegółowo określona we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.(W zakresie doświadczenia)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał w tym okresie minimum:
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni minimum 1.500 m2, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
2.(W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne.
Uwaga: Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, W przypadku oferty wspólnej w/w odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg załącznika nr 7 do SIWZ W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni minimum 1.500 m2, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wg załącznika nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz.
W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 4 do SIWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wymagane dokumenty do złożenia oferty. 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt.4, ppkt. 1), 4) oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 4, ppkt. 2), 5) kosztorys ofertowy 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2.Dokumenty dodatkowe 1)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę według w/w załącznika.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Skorodnica
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Wzrost Mobilności na obszarze Subregionu Południowego - Budowa ścieżki rowerowej Opawica - Pielgrzymów" w formie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Klubu Dziecięcego Jacek w gminie Niepołomice w miejscowości Wola Batorska
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 644 obr. Kotuszów od km 0+535 do 0+845
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.