eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Nowe Miasto Lubawskie: usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 174179 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100028 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, faks 056 4742358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, w skład których wchodzą następujące czynności: - przyjmowanie oznakowanych worków z bielizną z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - dezynfekcja bielizny, - pranie bielizny, - suszenie bielizny, - maglowanie i prasowanie bielizny, - reperacja bielizny, - drobne usługi krawieckie - w szczególności : szycie serwet, worków, masek z tkanin otrzymanych od Zamawiającego, - segregowanie, pakowanie w worki i dostarczanie bezpośrednio do poszczególnych komórek. Reperacji bielizny należy dokonywać na bieżąco w zależności od potrzeb bez każdorazowego zgłaszania przez Zamawiającego. Drobne usługi krawieckie będą wykonywane na polecenie Zamawiającego w ilości i rodzaju określonym przez osobę do tego upoważnioną. W/w usługi krawieckie muszą być wykonywane w ramach świadczonej usługi. Ich koszt należy wliczyć w cenę prania 1kg bielizny. Realizacja usługi odbywać się w pomieszczeniach pralni własnych Wykonawcy. Do świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie używać środków piorących oraz dezynfekcyjnych przeznaczonych do prania i dezynfekcji bielizny i odzieży używanych w placówkach służby zdrowia. Brudna bielizna będzie ważona przed oddaniem do prania przez pracownika Zamawiającego w pomieszczeniu składowania bielizny. Wykonawca zobowiązany jest do: - świadczenia usługi 6 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do soboty włącznie w następujący sposób: 1)poniedziałek ok.godz.12:00 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej 2)wtorek ok.godz.8:00 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej 3)środa ok.godz.8:00 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej 4)czwartek ok.godz.8:00 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej 5)piątek ok.13:30 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej 6)sobota ok.godz.12:00 przywóz bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej. W przypadku dni świątecznych przypadających w środku tygodnia termin odbioru i dostawy bielizny zostanie określony przez Zamawiającego i musi być ściśle zachowany. Zamawiający odda do prania maksymalnie 77 000 kg bielizny w czasie trwania umowy. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie zgłaszał Wykonawcy na bieżąco wszelkie uwagi związane z niedociągnięciami w zakresie świadczonej usługi. Bielizna odebrana od Zamawiającego musi zostać dostarczona bezwzględnie w tej samej ilości i asortymencie dnia następnego. W przypadku niezgodności ilościowych i asortymentowych Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami wyrównania niedoboru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa TARA Małgorzata Radzimińska, ul. Pronaszko 47, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216062,00

  • Oferta z najniższą ceną: 216062,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216062,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.