eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWarsztaty rozwoju osobistego i wsparcia psychospołecznego dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Białystok: Warsztaty rozwoju osobistego i wsparcia psychospołecznego dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 174134 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111084 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty rozwoju osobistego i wsparcia psychospołecznego dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: warsztatów rozwoju osobistego i warsztatów wsparcia psychospołecznego dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013, podzielony na trzy części (pakiety): - Pakiet Nr 1 - warsztaty rozwoju osobistego dla 280 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, - Pakiet Nr 2 - warsztaty wsparcia psychospołecznego dla 17 osób powracających do projektu, nieaktywnych zawodowo z uwagi na opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi , - Pakiet Nr 3 - 3-dniowe wyjazdowe warsztaty rozwoju osobistego dla 30 osób nieaktywnych zawodowo, uczących się lub kształcących się, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych lub pochodzących z rodzin naturalnych. 2.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Warsztaty powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia, 2)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)organizacji warsztatów tzn. zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, w tym zapewnienia sal szkoleniowych, przestronnych, odpowiednio oświetlonych, klimatyzowanych lub minimum wentylowanych, dostosowanych do ilości uczestników warsztatów, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, tablicę do pisania, flipcharty, stoły, krzesła, spełniających wymogi bezpieczeństwa bhp i przeciwpożarowe, z zapleczem socjalnym i sanitarnym b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom warsztatów w formie obiadów i poczęstunku w trakcie przerw kawowych, w miejscu przeprowadzania warsztatów, c) zapewnienie uczestnikom warsztatów stacjonarnych biletów komunikacji miejskiej upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się warsztatów i z powrotem, d) zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi warsztatów. Wykonawca przekaże po jednym egzemplarzu w/w materiałów szkoleniowych uczestnikom warsztatów oraz Zamawiającemu, e) zapewnienia nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, celem podniesienia jakości organizowanych warsztatów, f) opracowania szczegółowego programu zajęć warsztatów , uwzględniającego założenia pkt. 3 i 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, g) ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu zajęć i przekazania go Zamawiającemu nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca przed rozpoczęciem warsztatów zapozna uczestników z ich szczegółowym zakresem tematycznym i przekaże im harmonogram realizowanych zajęć, h) przeprowadzenia ankiety oceniającej warsztaty wśród ich uczestników w ostatnim dniu trwania zajęć i sporządzenia raportu zbiorczego, 3)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt, materiałów szkoleniowych i innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Budynek i sala szkoleniowa muszą być oznakowane informacją o nazwie warsztatów , czasie trwania, numerze sali, w której będą odbywać się zajęcia i nazwie projektu zgodnie z wytycznymi. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenia dziennej listy obecności uczestników warsztatów (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników warsztatów , pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób, b) odebrania od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych oraz oświadczeń potwierdzających skorzystanie z wyżywienia (odpowiednio śniadania, obiadu, kolacji, poczęstunku w trakcie przerw kawowych oraz biletów komunikacji miejskiej), c) prowadzenia dziennika zajęć, według wzoru Zamawiającego, zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć, podpis wykładowcy, d) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń. e) wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, potwierdzającego ich ukończenie, zawierającego w swojej treści minimum niżej wymienione elementy: - pieczęć organizatora warsztatów, - personalne dane osoby, która warsztaty ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia), - nazwę formy kształcenia, - nazwę organizatora warsztatów, - termin realizacji warsztatów, - cel warsztatów, - miejscowość i data wydania zaświadczenia, - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora warsztatów do wydania zaświadczenia, - nazwę zajęć edukacyjnych oraz wymiar ich godzin, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl. 5)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do grupowego ubezpieczenia uczestników warsztatów (wymagana suma ubezpieczenia na jednego uczestnika: 10 000,00 zł) na czas trwania zajęć oraz w drodze na warsztaty i z powrotem, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w warsztatach. Przed rozpoczęciem warsztatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Skutki niedopełnienia obowiązku ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Koszt ubezpieczenia stanowi element ceny warsztatów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1: warsztaty rozwoju osobistego dla 280 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA KREATYWNOŚCI Doradztwo Szkolenia Projekty Justyna Frankowska, ul. Ciepła 19B/54, 15-472 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162028,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2: warsztaty wsparcia psychospołecznego dla 17 osób powracających do projektu, nieaktywnych zawodowo z uwagi na opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-MATIC Grupa Computer Plus Sp. z o.o., ul. Malmeda 1, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10887,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4012,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3: 3 dniowe wyjazdowe warsztaty rozwoju osobistego dla 30 osób nieaktywnych zawodowo, uczących się lub kształcących się, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych lub pochodzących z rodzin naturalnych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SunSnow & More Sp. z o.o., ul. Chopina 53, 70-450 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51528,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.