Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Kraków: Dostawa rejestratorów rozmów
Numer ogłoszenia: 174108 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów rozmów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup 22 sztuk rejestratorów rozmów wraz z montażem o parametrach nie gorszych niż: a. Moduł podstawowy z możliwością rozbudowy do 16 kanałów. b. Min. 4-kanałowy styk ISDN 2B+D (2 linie) na dwóch osobnych kartach. c. Styk do linii cyfrowej ALCATEL 4400 (min.4 kanały) z rejestracją czasu rozpoczęcia i zakończenia rozmowy d. Min. 2 kanałowy styk analogowy. e. Przystawki do obsługi nagrań z radiostacji dla kanałów analogowych: MC 2100 (3 szt), GM 380 (5 szt).GM 950 (10 szt) f. Program do obsługi nagrywania głosu innych modeli radiostacji (VX 4000 z pulpitem) g. Pełny pakiet oprogramowania umożliwiający bezpieczne zamknięcie aplikacji przy zaniku napięcia oraz automatyczny start po przywróceniu zasilania. h. Możliwość utworzenia kont użytkowników z ograniczeniem odsłuchania nagrań do 4 godzin wstecz. i. Obudowa typu rack 19 j. Czas rejestracji min.8000h k. Monitor LCD 17 l. HDD min.120GB m. FDD 1,44 n. RAM min.512 MB o. Automatyczna archiwizacja min 4500h na drugim dysku fizycznym (kompresja MP3) p. Archiwizacja na nośnik DVD±R(W) q. Przeszkolenie w zakresie eksploatacji urządzenia r. Montaż oraz podłączenie urządzenia w miejscu wyznaczonym przez KWP w Krakowie s. Możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia oraz zdalnego odsłuchania zarejestrowanych rozmów przez osobę upoważnioną. 2. UWAGA! Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zadania. Prawem opcji objęte są 4 sztuki rejestratorów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno kupi 18 szt. rejestratorów, zaś pozostałe 4 sztuki będą zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 3. Miejscem dostawy i montażu jest: a. KP Grybów - Grybów, ul. Jakubowskiego 9, b. KP Krynica - Krynica, ul. Polna 4, c. KP Stary Sącz - Stary Sącz, ul.11 Listopada 11, d. KP Alwernia - Alwernia, ul.Korycińskiego10, e. KP Libiąż - Libiąż, ul.1 Maja 12, f. KP Trzebinia - Trzebinia, ul. Kościuszki 35, g. KP Mszana Dolna - Mszana Dolna, ul. Piłsudskiego 2, h. KP Tymbark - Zawadtka 60, i. KP Krościenko - Krościenko, ul. Rynek 12, j. KP Rabka - Rabka, ul. Podhalańska 50, k. KP Klucze - Klucze, ul. Zawierciańska 18, l. KP Brzeszcze -Brzeszcze, ul. Ofiar Oświęcimia 28, m. KP Chełmek - Chełmek, ul. Piastowska 16, n. KP Jordanów - Jordanów, ul. Rynek 10, o. KP Maków Podhalański - Maków Podhalański, ul. Kolejowa 6, p. KP Gdów - Gdów, ul. Rynek 32, q. KP Niepołomice - Niepołomice, Plac Zwycięstwa 88, r. KP Bukowina Tatrzańska - Bukowina Tatrzańska, ul. Długa 144, s. KP Poronin - Poronin, ul. Gutstapińskiej 26, t. Komisariat Lotniczy Policji - Balice, ul. Medweckiego 3, u. Komisariat Wodny Policji - Kraków, ul.Tyniecka 16. 4. Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie dla administratorów systemu oraz dyżurnych w zakresie eksploatacji urządzenia w jednostkach, w których nastąpi dostawa i uruchomienie rejestratorów. Szkolenie nastąpi w dniu uruchamiania rejestratora w danej jednostce. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres minimum 24 miesiące, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla całości postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zadania. Prawem opcji objęte są 4 sztuki rejestratorów. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno kupi 18 szt. rejestratorów, zaś pozostałe 4 sztuki będą zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.