eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Stargard Szczeciński: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
Numer ogłoszenia: 174100 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 04 909, faks 91 48 04 901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Integracja społeczna w powiecie stargardzkim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Szczecińskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie realizowane będzie w formie usług, z których każda stanowi odrębną część. Część. 1 Język angielski; Część 2. Język niemiecki; Część 3. Kadry i płace; Część 4. Stylizacja paznokci; Część 5. Podstawy wizażu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.integracja.stargard.pl; www.pcpr.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Skarbowa 1 73-110 Stargard Szczeciński; Biuro Projektu, poziom (-1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Skarbowa 1 73-110 Stargard Szczeciński Sekretariat - pokój 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Integracja społeczna w powiecie stargardzkim realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Szczecińskim, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs językowy dla 7 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie średnio zaawansowanym lub wyższym w zależności od stopnia znajomości języka. Na kurs przypada 100 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, po 4 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:15 a 20.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Realizacja kursu może rozpocząć się od dnia podpisania umowy. Zakończenie kursu musi nastąpić nie później niż 31 października 2012 roku.11. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: -literaturę wspomagającą do nauki języka angielskiego; -zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek); -zeszyt (notatnik); -słownik kieszonkowy; -płytę CD z nagraniem w formacie .mp3 do nauki języka angielskiego, dobraną do stopnia zaawansowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język niemiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs językowy dla 5 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie podstawowym. Na kurs przypada 100 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, po 4 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:15 a 20.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: -literaturę wspomagającą do nauki języka niemieckiego; -zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek); -zeszyt (notatnik); -słownik kieszonkowy; -płytę CD z nagraniem w formacie .mp3 do nauki języka niemieckiego, dobraną do stopnia zaawansowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kadry i płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs z zakresu kadr i płac dla 11 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie podstawowym. Na kurs przypada 40 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, po 5 godzin. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:00 a 20.30. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Zakres tematyczny kursu musi obejmować: -regulacje prawne zawarte w kodeksie pracy i kodeksie cywilnym; -prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej; -zasady naliczania wynagrodzeń i narzutu na wynagrodzenia; -dokumentacja i rozliczanie pracowników z urzędem skarbowym; -dokumentacja i rozliczenia z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego z ZUS; -sporządzenie listy płac metodą tradycyjną; -komputerowy program do obsługi kadr i płac (minimum 10 godzin); -zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs z zakresu stylizacji paznokci dla 18 uczestników projektu. Na kurs przypada 25 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, po 5 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:00 a 20.30. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Zakres tematyczny kursu musi obejmować: -zasady dezynfekcji, preparaty do dezynfekcji, -manicure: biologiczny, klasyczny - ćwiczenia praktyczne -parafina kosmetyczna -budowa płytki paznokci dłoni, -informacje medyczne o chorobach paznokci -przedłużanie paznokci metodą akrylową i żelową UV- ćwiczenia praktyczne (m.in. modelowanie paznokci - tipsy, permanentny frencz itp.) -wzornictwo - ćwiczenia praktyczne w żelu i akrylu (wzory wykonywane z lakierów, aplikacja ozdób m.in. brokat, cekiny, ozdoby płaskie). - zdobnictwo kolorowym żelem i akrylem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podstawy wizażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs z zakresu podstaw wizażu dla 17 uczestników projektu. Na kurs przypada 25 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, po 5 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:00 a 20.30. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Zakres tematyczny kursu musi obejmować: -specyfika pracy wizażysty (stanowisko pracy, higiena oraz podstawowe zasady BHP), -kolorymetria (barwy podstawowe i ich pochodne oraz wzajemne korelacje), -analiza kolorystyczna (techniki i sposoby jej przeprowadzenia) - podział na 4 pory roku w zależności od typów urody (kolory ciepłe/zimne), -budowa i rozmieszczenie kształtów oka oraz odpowiedni ich modelunek, -korekta defektów (trądzik, naczyniak, zasinienia i podpuchnięcia pod oczami, plamy pigmentacyjne, bielactwo i inne), -makijaż podstawowy (naturalny dzienny) - ćwiczenia praktyczne, -makijaż wieczorowy - ćwiczenia praktyczne, -makijaż koktajlowy - ćwiczenia praktyczne, -profesjonalne demakijaż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.