eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do nowego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego przy ul. Klonowej w Kętrzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Kętrzyn: Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do nowego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego przy ul. Klonowej w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 174039 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273212 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do nowego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego przy ul. Klonowej w Kętrzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia : Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do nowego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego przy ul. Klonowej w Kętrzynie 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.1 zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do nowego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej 2B z podziałem na zadania. 1.2 wykonanie wszelkich czynności koniecznych do montażu wyposażenia oraz przywrócenia poszczególnych pomieszczeń do stanu zastanego, 1.3 zabezpieczenie pozostałych pomieszczeń, a w szczególności ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem w trakcie prowadzonej dostawy oraz prac montażowych, 1.4 uprzątnięcie pomieszczeń po zakończeniu prac przez Wykonawcę. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, dwa lub wszystkie zadania. 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowo- ilościowe dotyczące poszczególnych zadań zawiera Tabela - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: CZĘŚĆ I - Zakup, dostawę i montaż mebli i wyposażenia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. - Oferowane meble muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, dotyczącymi mebli biurowych oraz posiadać klasę higieny E1. - Oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania, nie uszkodzone. - Wykonawca udzieli na dostarczone meble i wyposażenie gwarancji jakości na okres 24 miesięcy. CZĘŚĆ II - Zakup, dostawa i montaż rolet w kasecie z prowadnicami - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. - W zakres zamówienia wchodzi przed dokonaniem zamówienia wykonanie wstępnych pomiarów kontrolnych każdego skrzydła okiennego (ruchomego i stałego) w budynku Ośrodka Szkolno - Wychowawczego. - Wykonawca udzieli na dostarczone rolety w kasecie z prowadnicami gwarancji jakości na okres 24 miesięcy. CZĘŚĆ III - Zakup, dostawę i montaż okapów przemysłowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. - Oferowane okapy kuchenne muszą posiadać atesty i certyfikaty CE - Oferowane okapy kuchenne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania, nie uszkodzone. - Wykonawca udzieli na dostarczone okapy kuchenne gwarancji jakości na okres 24 miesięcy. 5. Podanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia artykułów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu określenie ich cech technicznych i jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 6. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozmieścić asortyment objęty niniejszym zamówieniem w budynku zlokalizowanym pod adresem, o którym mowa w pkt. 2.2 SIWZ. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 36.15.00.00 - 36.15.00.00 36.14.00.00 - 36.14.00.00 39.13.00.00 - Meble biurowe 36.14.50.00 - 36.14.50.00 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 17.21.50.00 - 17.21.50.00 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cezas-Glob Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, 10-419 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171614,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156477,40

  • Oferta z najniższą ceną: 156477,40 / Oferta z najwyższą ceną: 285965,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup, dostawa i montaż rolet w kasecie z prowadnicami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMARANT Lidia Krzywińska - Lipiec Ul. Głogowska 164/166 60-126 Poznań, Ul. Głogowska 164/166, 60-126 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31010,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27773,78

  • Oferta z najniższą ceną: 27773,78 / Oferta z najwyższą ceną: 27773,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.