eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Lublin: Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 174021 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149369 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących sprzętu komputerowego składającego się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1-1.6 do SIWZ. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1 - 6 wymagane jest zapewnienie wymaganych w Formularzu oferowanych parametrów technicznych zał. nr 1.1-1.6 do SIWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1, 3 - 6 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do sali CN-223 II piętro- Dział Teleinformatyczny Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia w części 2 wymagana jest sprzedaż wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 6. Dla części: 2 - 6 dostawa będzie miała charakter jednorazowy. W przypadku części 1 dostawa będzie miała charakter sukcesywny. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 7 oraz załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu. 10. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia dla wyszczególnionych zadań w miejscu instalacji, dla pozostałych na zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w Formularzu oferowanych parametrów technicznych danych teleadresowych (nazwa, adres, telefon, faks, e-mail) firmy serwisowej, świadczącej usługi gwarancyjne. 11. Czas reakcji uprawnionego podmiotu na zgłoszenie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godz. od momentu pisemnego (faksem, pocztą e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 12. Dokonywanie przez uprawniony podmiot napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w miejscu instalacji (dla wyszczególnionych zadań) nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 13. Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 14. Wystawienie faktur Zamawiającemu zgodnie z danymi zawartymi w załącznikach do poszczególnych specyfikacji technicznych, ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ. LISTA JEDNOSTEK ZOSTANIE DOSTARCZONA WYKONAWCY, KTÓRY ZŁOŻY OFERTĘ NAJKORZYSTNIEJSZĄ W DANEJ CZĘŚCI. 15. W przypadku dostawy o charakterze sukcesywnym Zamawiający będzie wykazywał w zamówieniach częściowych nazwy jednostek, dla których będą one składane. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ujęcie powyższego w charakterze uwagi na dokumentach sprzedaży (fakturach). 16. Podstawą zapłaty są poprawnie wystawione faktury z załączonymi dokumentami ilościowego oraz jakościowego odbioru przedmiotu umowy (protokół zdawczo - odbiorczy bez zastrzeżeń), podpisanymi przez obie strony lub pisemnie upoważnione przez nie osoby. Ponadto Zamawiający wymaga, aby na fakturach zostały ujęte uwagi w postaci nazwy i numeru jednostki, dla której jest przeznaczony dostarczony sprzęt. 17. Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim, kart gwarancyjnych, specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz ze sterownikami w przypadku, gdy wymagane są w Formularzu oferowanych parametrów technicznych, w pozostałych przypadkach na ewentualne żądanie Zamawiającego. 18. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu wynosi: dla części 1- 6 - 30 dni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20 - Projektory wideo 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa o charakterze sukcesywnym projektorów multimedialnych dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Shadok AV Piechuła Spółka Komandytowa, Ul. Wolności 404, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53031,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60614,40

  • Oferta z najniższą ceną: 60614,40 / Oferta z najwyższą ceną: 75194,82

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa o charakterze jednorazowym tablic interaktywnych wraz z montażem dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Av Multimedia Małysz i Spółka, Spółka Jawna, Ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14979,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18059,97

  • Oferta z najniższą ceną: 18059,97 / Oferta z najwyższą ceną: 27675,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa o charakterze jednorazowym wyświetlaczy multimedialnych dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Reset - PC W. Kondratowicz - Kucewicz i A. Zams Spółka Jawna, Ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3718,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5099,58

  • Oferta z najniższą ceną: 5099,58 / Oferta z najwyższą ceną: 7552,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa o charakterze jednorazowym ekranów projekcyjnych dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Kowalik i Artur Trojak będący wspólnikami spółki cywilnej pod firmą Av Centrum, Ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2621,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3499,35

  • Oferta z najniższą ceną: 3499,35 / Oferta z najwyższą ceną: 6626,31

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa o charakterze jednorazowym oprogramowania specjalistycznego na potrzeby realizacji projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Harpo Sp. z o.o., Ul. 27 Grudnia 7, 61-737 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60649,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42205,04

  • Oferta z najniższą ceną: 42205,04 / Oferta z najwyższą ceną: 86017,59

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa o charakterze jednorazowym oprogramowania specjalistycznego dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comtronic Sp. z o.o., Ul. Zana 1, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2965,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4639,56

  • Oferta z najniższą ceną: 4639,56 / Oferta z najwyższą ceną: 4639,56

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.