Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Kleszczów: dostawa autobusu; IZP-3410/2/10
Numer ogłoszenia: 17394 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autobusu; IZP-3410/2/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa autobusu turystycznego o liczbie miejsc 19+1, rok produkcji 2010.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 dostawy autobusów o liczbie miejsc 19+1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały zrealizowane należycie. 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. Udzielą gwarancji na co najmniej 2 lata na pojazd bez limitu kilometrów oraz na 12 lat na perforację nadwozia bez limitu kilometrów; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zgodnie z warunkiem określonym w pkt 7,2 SIWZ, wg wzoru załącznika - wykaz zrealizowanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47 (cena wersji papierowej -10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 14:00, miejsce: kancelaria ogólna UG (nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





