eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynDostawa samochodu bojowego dla OSP Zakliczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Zakliczyn: Dostawa samochodu bojowego dla OSP Zakliczyn
Numer ogłoszenia: 173945 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 6326460, faks 14 6326455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu bojowego dla OSP Zakliczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu bojowego dla OSP Zakliczyn. Zakres dostawy obejmuje: 1. Samochód używany, bezwypadkowy, nie starszy niż wyprodukowany w roku 2003. 2. Silnik diesel z wtryskiem i turbodoładowaniem o mocy minimum 80KW i minimum 270Nm. 3. Napęd na obie osie z blokadą mechanizmów przód i tył. 4. Manualna skrzynia biegów. 5. Pojemność silnika od 2100ccm. 6. Przebieg nie więcej niż 250 tyś km. 7. Dopuszczalna masa całkowita do 3500kg. 8. Kolor czerwony RAL3000 - nowo lakierowany - czerwień sygnałowa. 9. Zabezpieczenie antykorozyjne - całego pojazdu. 10. Zderzaki kolor biały nowo lakierowane. 11. Wspomaganie kierownicy. 12. System ABS, system anty-poślizgowy. 13. Opony używane minimum bieżnika 5 mm. 14. Hak holowniczy kulowy + gniazdo. 15. Długość całkowita powyżej 550cm jednak nie więcej niż 570cm. 16. Pojazd całkowicie sprawny, po przeglądzie serwisowym, wymienione wszystkie płyny eksploatacje i filtry. 17. Pojazd objęty gwarancją minimum 6 miesięcy na silnik i układ napędowy. 18. Wykonana zabudowa objęta gwarancją 12 miesięcy. 19. Pojazd musi posiadać świadectwo zgodności. 20. Pojazd musi być zarejestrowany w RP lub posiadać wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty. 21. Pojazd musi posiadać nowo wykonany przegląd techniczny dla pojazdu uprzywilejowanego. 22. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą dokumentów pojazdu (ksero dowodu rejestracyjnego). 23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia stanu technicznego pojazdu przed podpisaniem umowy z dostawcą. Jeżeli stan techniczny oferowanego pojazdu nie będzie zadowalający, zamawiający odstąpi od podpisania umowy z dostawcą a przetarg zostanie unieważniony. 24. Pojazd nie może posiadać jakichkolwiek uszkodzeń nadwozia (zarysowań, wgnieceń itp.). 25. Drzwi odsuwane po prawej stronie pojazdu. 26. Tylne drzwi skrzydełkowe. 27. Tylni próg, schodek i zderzak pokryte blachą aluminiową ryflowaną. 28. Próg wejściowy do kabiny załogi pokryty blacha aluminiową ryflowaną. 29. Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego wykonane z atestowanej folii odblaskowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 30. Wykonane oznakowanie indywidualne dla jednostki OSP wraz z herbem, nazwą i numerem operacyjnym jednostki - wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego. 31. Nowy akumulator z gwarancją. 32. Dodatkowe ogrzewanie drugiego przedziału załogi. 33. Orurowanie zderzeniowe o podwyższonej wytrzymałości, z miejscem do montażu wyciągarki dostarczonej przez zamawiającego. 34. Oświetlenie robocze 5 punktowe niezależne, sterowane indywidualnie z kabiny załogi. Technologia oświetlenia LED moc pojedynczego źródła 3W, Moc punktowa minimum równoważna dla technologii tradycyjnej 55 W. 35. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie załogi. 36. Kabina załogi przeszklona, ściany tapicerowane + podsufitka. 37. Podłoga wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej. 38. Fotele dla 6 osób załogi z pasami bezpieczeństwa. 39. Oświetlenie kabiny w technologii LED moc minimum 2x3W. 40. Felgi po renowacji - konserwacja antykorozyjna + nowe lakierowanie. 41. Przedział sprzętowy 1 z dostępem od kabiny załogi po przez roletę aluminiową przeznaczony na sprzęt ratownictwa medycznego. 42. Dedykowane miejsca na następujący sprzęt z mocowaniem i uchwytami zapobiegającymi przemieszczanie się sprzętu: torba PSP R1 szt. 2, deska ortopedyczna szt. 2, nosze podbierakowe, szyny Kramera, materac próżniowy, szyny próżniowe, Kamizelka KED, defibrylator AED. 43. Przedział sprzętowy 2 z dostępem przez drzwi tylne z dedykowanymi miejscami i mocowaniami zapobiegającymi przemieszczanie się sprzętu: nożyco rozpierak, rozpierak kolumnowy i pompę hydrauliczną, pilarkę do drewna, hooligana, agregat prądotwórczy, gaśnice, pachołki, pojemnik na sorbent, pompę pływającą Posejdeon, 3 węże 52 i 3 węże 75. 44. Przedziały sprzętowe 1 i 2 wykonane w całości z blachy aluminiowej ryflowanej i stali nierdzewnej , ściany, podłogi i drzwi pokryte blacha aluminiową. 45. Oświetlenia w przedziałach sprzętowych w technologii LED moc minimum 2x3W dla każdego. 46. Przedziały oddzielone na trwałe ścianą grodziową pełną , ściana pokryta obustronnie blacha aluminiową. 47. Szerokość otworu drzwiowego z tyłu minimum 155cm / wysokość minimum 150cm. 48. Wysokość otworu drzwiowego drzwi odsuwanych minimum 150cm / szerokość minimum 100cm. 49. Całkowita wysokość pojazdu wraz z oświetleniem roboczym i sygnałowym do 250cm. 50. Przygotowanie miejsca i instalacji pod agregat szybkiego natarcia ze zbiornikiem 220l z możliwością podania piany, linią szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, prądownicą pistoletową oraz wykonanie ogrzewania przedziału z agregatem. 51. Zamontowanie 2-ch ładowarek do radiotelefonów nasobnych dostarczonych przez zamawiającego. 52. Montaż dostarczonego przez zamawiającego oświetlenia sygnalizacyjnego wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i w miejscach do tego przeznaczonych w sposób trwały bez możliwości demontażu z zewnątrz. 53. Montaż radiostacji typu Motorola dostarczonej przez zamawiającego - wykonanie instalacji + antena. 54. Zamontowanie 2-ch ładowarek do latarek dostarczonych przez zamawiającego. 55. Montaż masztu oświetleniowego dostarczonego przez zamawiającego. 56. Montaż radia samochodowego, wraz z dodatkową instalacją oraz głośnikami w przedziale pasażerskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą dokumentów pojazdu (ksero dowodu rejestracyjnego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/2012/przetarg_25.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.