Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Bartoszyce: przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Bezledach
Numer ogłoszenia: 173921 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7622173 w. 119, fax 089 7622541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Bezledach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Bezledach do wydajności Qmax. = 70 m3/h, w zakres której wchodzi: 1)przebudowa dachów z płaskich stropodachów na dachy wysokie dwuspadowe; 2)wymiana stolarki drzwiowej; 3)docieplenie elewacji z wykonaniem zewnętrznej wyprawy cienkowarstwowej typu baranek; 4)wymiana posadzek; 5)naprawa tynków wewnętrznych, ułożenie glazury na ścianach i malowanie; 6)wymiana osprzętu sanitarnego; 7)wymiana ogrodzenia; 8)naprawa drogi dojazdowej; 9)montaż nowych urządzeń technologicznych /z częściowym wykorzystaniem istniejących/; 10)montaż nowych pomp głębinowych w studniach nr. 2 i 3; 11)wymiana sieci międzyobiektowych na terenie SUW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.20 - Zakłady uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 210.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Żąda się wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądz -przelewem na konto 43116022020000000061909989; 2)poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)gwarancje bankowe; 4)gwarancje ubezpieczeniowe; 5)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfikacją. 7)dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie co najmniej odpowiadającej wartości oferty. 2.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzu-pełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wyko-nawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Nie złożenie lub nie uzupełnienie wymaganych dokumentów spowoduje wyklucze-nie wykonawcy z postępowania a oferta wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5.Jeżeli wymagane dokumenty nie będą spełniały wymagań określonych w ust.5, zamawiający oceni, że wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i wykluczy wykonawcę z postępowania a jego ofertę uzna za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków należy załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości co najmniej ceny oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 5
- 3. Czas realizacji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/?id=1161
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bartoszycach, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Bartoszycach, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- "Transport osób dializowanych"
- Aktywizacja edukacyjna, wsparcie dzieci w nauce języka angielskiego i matematyki.
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Adaptacja pomieszczeń w SP w Lubiczu Górnym na potrzeby zaplecza kuchennego wraz z jego wyposażeniem
- Cz.I -"Przebudowa i rozbudowa obiektu basenu odkrytego na terenie OSiR w Dzierżoniowie", Cz. II-"Odnowienie przestrzeni publicznej w Dzierżoniowie sprzyjające rozwojowi społecznemu i rekreacyjnemu".
- Docieplenie i remont elewacji, remont dachu oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 11 w Ciechocinku
- Remont budynków mieszkalnych o numerach 63 i 65, położonych przy ul. Koszalińskiej w Karlinie wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddaszy w tych budynkach
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Ubiad
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





