Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Wadowice: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane w Przedszkolu Nr 1, Przedszkolu Nr 3 i Ognisku Pracy Pozaszkolnej w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 173904 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane w Przedszkolu Nr 1, Przedszkolu Nr 3 i Ognisku Pracy Pozaszkolnej w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole Nr 3 1) Wymiana okien drewnianych na okna jednoramowe drewniane z drewna klejonego warstwowo, fabrycznie wykończonych w kolorze białym, szklonych szybą niskoemisyjną Float z mikrowentylacją w ramiaku, rozwieralno - uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału - 96,745 m2, 2) Wymiana drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe drewniane z drewna klejonego warstwowo, fabrycznie wykończonych w kolorze białym, szklonych szybą niskoemisyjną Float z mikrowentylacją w ramiaku, rozwieralno - uchylnych, z zachowaniem istniejącego podziału - 10,225 m2, 3) Wymiana podokienników betonowych na podokienniki z lakierowanej płyty MDF gr. 3 mm - 38 szt. 4) Roboty wykończeniowe - wykończenie ościeży z pomalowaniem, po zakończonych pracach montażowych. Przedszkole Nr 1 1) Wymiana okien drewnianych na okna jednoramowe drewniane z drewna klejonego warstwowo, fabrycznie wykończonych w kolorze białym, szklonych szybą niskoemisyjną Float z mikrowentylacją w ramiaku, rozwieralno - uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału - 7,32 m2, 2) Roboty wykończeniowe - wykończenie ościeży z pomalowaniem, po zakończonych pracach montażowych. Ognisko Pracy Pozaszkolnej 1) Wymiana okien drewnianych na okna jednoramowe drewniane z drewna klejonego warstwowo, fabrycznie wykończonych w kolorze białym, szklonych szybą niskoemisyjną Float z mikrowentylacją w ramiaku, rozwieralno - uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału - 16,283 m2, 2) Wymiana podokienników betonowych na podokienniki z lakierowanej płyty MDF gr. 3 mm - 7 szt. 3) Roboty wykończeniowe - wykończenie ościeży z pomalowaniem, po zakończonych pracach montażowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, a w szczególności: Jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej ( na okna PCW) w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 80 000,00zł. / brutto/ lub najwyżej dwie roboty budowlane jw. o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. / brutto/. Ocena spełnienia wymagań zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty wymaganych w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne / ZUS lub KRUS / ( załącznik nr 2 do Formularza oferty ). 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Formularza oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok.nr 51.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl.Jana Pawła II 23,34-100 Wadowice, pok. nr 7 BOM.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Zakup trzech nowych samochodów dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych do Domów Pomocy Społecznych, wg trzech zadań.
- Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku DPS im. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą odwodnienia w km od ok. 3+093 do km ok. 3+430 w miejscowościach Wieprz i Frydrychowice.
- Dowóz dzieci ze szkół z terenu Gminy Wadowice na Krytą Pływalnię DELFIN w Wadowicach
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego jako pierwszego wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaniemyślu, ul. Średzka 16, 63-020 Zaniemyśl"
- Utworzenie mieszkania wspomaganego w Gminie Świebodzice
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarządzanych przez MPGL w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.