Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Mszana Dolna: Udzielenie kredytu w wysokości 821.236,00 złotych .
Numer ogłoszenia: 173892 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax 018 3311242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 821.236,00 złotych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 821.236,00 złotych. Uruchomienie kredytu do 15.10.2007 roku.Kredyt prezeznaczony będzie na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach budżetu Gminy .. Spłaty rat kredytu : 2008 rok - 164.247,00 zł., 2009 rok-164.247,00 zł., 2010 rok - 164.247,00 zł., 2011 rok - 164.247,00 zł., 2012 rok - 164.248,00 zł. Spłaty kredytu -do 15 .03, 15.06, 15.09, 15.12. Spłata odsetek co miesiąc - dzień spłaty jest 15 dzień następnego miesiąca . Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. Do ustalenia ceny oferty należy przyjąć WIBIR 3 M ostatnich miesięcy+ stała marża banku .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistniałych przesłanek, określonych w art. 24 ust. 1 ust.2 Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 pkt 1-4 Pzp 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności co oznacza , że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem . Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie że wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie o podobnej złożoności , wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana Dolna , 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32 . Otwarcie ofert sala narad pok. nr 35 o godz. 10:10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich oraz różnych artkułów spożywczych na 2026 rok dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Mszanie Dolnej
- "CYBERBEZPIECZNE MIASTO MSZANA DOLNA - system backup" w ramach zadania pn. Cyberbezpieczne Miasto Mszana Dolna w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- WYKONANIE ANALIZY MOŻLIWOŚCI ZASILENIA W WODĘ GMINY MSZANA DOLNA W RAMACH ZADANIA "BUDOWA INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY MSZANA DOLNA
- MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWYCH ORLIK W KASINIE WIELKIEJ I KASINCE MAŁEJ - BUDYNKI ZAPLECZA SZATNIOWO - SANITARNEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie Miasta Mszana Dolna
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Ustronie Morskie i jej jednostek organizacyjnych.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzylesie w 2025 roku
- Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2025 roku w wysokości 1 638 874,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
- Kredyt długoterminowy w kwocie 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gręboszów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





