Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gniezno: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: TOMASZ TURAJSKI, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, fax 061 4263233, e-mail: zoz@zoz.gniezno.pl, ZOZ.GNIEZNO.PL. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Opieki Zdrowotnej, TOMASZ TURAJSKI, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, fax 061 4263233, e-mail: zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Opieki Zdrowotnej, TOMASZ TURAJSKI, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, fax 061 4263233, e-mail: zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Opieki Zdrowotnej, TURAJSKI TOMASZ, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, fax 061 4263233, e-mail: zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego. Wykaz sprzętu laboratoryjnego znajduje się w załączniku nr 1 do w/w specyfikacji. Dostawy następować będą sukcesywnie w ilościach i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi zamawiającego, zgłaszanymi telefonicznie lub faxem i potwierdzonymi na piśmie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: LABORATORIUM ZOZ GNIEZNO. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 ZADANIA. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: NIE DOTYCZY. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.06.2006; data zakończenia: 20.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 300PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: NIE DOTYCZY. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Spełnianie warunków określonych w art. 22.1 upzp. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: NIE DOTYCZY. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - formularz ofertowy oraz cenowy - dowód wniesienia wadium - wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych wprowadzonych do obrotu i użycia - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, że przyjmuje warunki umowy oraz SIWZ bez zastrzeżeń - oświadczenie wykonawcy, że nie będzie rościł sobie żadnych praw w przypadku niepełnego wywiązania się zamawiającego z umów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: NIE DOTYCZY. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: NIE DOTYCZY. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: NIE DOTYCZY. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 17/L/SL/III/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: NIE DOTYCZY. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.05.2006, godzina 11:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO POK 101 - SALA KONFERENCYJNA.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: NIE. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wymagany sposób komunikowania - Wyłącznie droga elektroniczna (za potwierdzeniem pisemnym) na adres e-mail : zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl Zamawiający na faks nie będzie udzielał odpowiedzi!!!. 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Urządzenie do suchego rozmrażania składników ludzkiej krwi (osocza) krioprecypitatu wymagających rozmrażania przed przetoczeniem. 3) Zakres lub wartość: Urządzenie do suchego rozmrażania składników ludzkiej krwi (osocza) krioprecypitatu wymagających rozmrażania przed przetoczeniem - 1SZT. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mikrowirówka laboratoryjna. 3) Zakres lub wartość: Mikrowirówka laboratoryjna - 1 SZT. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku wchodzącym w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna usytuowanym przy ul. Wyszyńskiego 38
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2026 r.
- Budowa nawierzchni jezdni na ul. Transportowców w Gnieźnie
- Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2026r.
- Dostawa wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Obchody tysiąclecia pierwszych koronacji królewskich - rozbudowa i modernizacja Traktu Królewskiego w Gnieźnie - Szpilkostrada
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





