eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Nowy Dwór Gdański: Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków
Numer ogłoszenia: 173827 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, ul. Sikorskiego 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, fax 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WARUNKI TECHNICZNE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓWI BUDYNKÓW; usunięcie niezgodnych oznaczeń KLE oraz analiza graficznych zmian w operacie LPIS i usunięcie rozbieżności. ZAKRES TREŚCI PROJEKTU A. Cel prac modernizacyjnych, B. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne, C. Charakterystyka obiektu, D. Uzasadnienie potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, E. Źródła danych ewidencyjnych i metody ich pozyskania, F. System, w którym prowadzona będzie ewidencja, G. Zakres prac modernizacyjnych: powiat nowodworski A. Cel prac modernizacyjnych Celem prac jest modernizacja ewidencji gruntów w zakresie klasoużytków gruntowych. B. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne 1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, Nr 120, poz. 1268 z późniejszymi zmianami 2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r.-o ochronie danych osobowych 3. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane 4. Ustawa z dnia 24 czerwca 1994r.-o własności lokali 5. Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. - o księgach wieczystych i hipotece 6. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie. 7. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 września 1999 r w sprawie sposobu ewidencjonowania przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną Rzeczypospolitej Polskiej przebiegu granic i powierzchni jednostek podziału terytorialnego państwa. 8. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków 9. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999 r. w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu. 10. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych. 11. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz. 12. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998r. - w sprawie szczegółowych zasad prowadzenie, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego 13. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. - w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych 14. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 14 listopada 2000r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego 15. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. - w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), 16. Instrukcja techniczna K-1 Mapa zasadnicza wydana w 1998 r. przez Głównego Geodetę Kraju 17. Instrukcja techniczna O-1 - Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych 18. Instrukcja techniczna O-3 - Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjno-kartograficznej 19. Instrukcja techniczna G-1 - Pozioma osnowa geodezyjna 20. Instrukcja techniczna G-4 - Pomiary sytuacyjno-wysokościowe 21. Instrukcja techniczna G-5 - Ewidencja gruntów i budynków 22. Materiały pomocnicze: - Instrukcja eksploatacyjna EWID 2000 C. Charakterystyka obiektu Województwo: pomorskie Powiat: nowodworski Istniejące materiały geodezyjne i kartograficzne. 1. Osnowa geodezyjna 2. Mapa zasadnicza 3. Operat ewidencji gruntów i budynków 4. Granice jednostek ewidencyjnych i obrębów ( Granice jednostek ewidencyjnych oraz obrębów zostały określone w 2001 r. podczas prac związanych z ustalaniem granic powiatu, gmin gruntów obrębów ). D. Uzasadnienie potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Modernizacja wynika z obowiązku dostosowania oznaczeń klasoużytków do postaci zgodnej z Rozporządzeniem. E. Źródła danych ewidencyjnych i metody ich pozyskania Danymi źródłowymi są: 1. Operat ewidencji gruntów i budynków - zintegrowany pliki SWDE; - mapy ewidencyjne w postaci wektorowej; - operat z opracowania LPIS dla powiatu nowodworskiego. F. System, w którym prowadzona jest ewidencja Ewidencja oraz Mapa Zasadnicza jest prowadzona w systemie informatycznym: EWID 2000 wersja 7.3 G. Zakres prac modernizacyjnych Zad 1 - analiza i usunięcie niezgodnych z Rozporządzeniem oznaczeń KLE oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji zawiadamiającej Strony. · analiza błędnych oznaczeń KLE z operatem LPIS · przygotowanie wykazów zmian gruntowych · wprowadzenie zmian do bazy systemu EWID2000 · przygotowanie zawiadomień o zmianie dla właścicieli z adresami · przygotowanie listy Właścicieli którzy nie mają adresów · przygotowanie aktualnych wypisów. Zad 2 - analiza zmian graficznych w operacie LPIS oraz przygotowanie raportów obrazujących ilość i rodzaj rozbieżności. · Dokonać porównania mapy ewidencyjnej z częścią opisową EGBiL. · Przygotować raporty synchronizacyjne. · Przygotować osobno dla każdego obrębu raport zawierający rozliczenie klasoużytków w działkach ewidencyjnych dla: o Części opisowej EGBiL o Powstałej w ramach LPIS mapy ewidencyjnej o Źródłowej mapy ewidencyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.4 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Kryteria oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane kryteria: · Spełnianie wymogów zawartych w art. 22 Prawa zamówień publicznych. · Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych. · Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje wykonanie 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniej niż 90 tyś. złotych. · Dysponowanie potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum 1 stanowiskiem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w karty, aplikacjami EWID2000 wersja 7.1 - 1 licencja. Uwaga: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego w 2006 r. systemu Ewidencji Gruntów, Budynków i Lokali - część opisowa i graficzna EWID 2000. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy program. · Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ukończenia szkolenia w systemie Informatycznym EWID 2000), oraz dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 · Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, oraz przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ), Zamawiający żąda od Wykonawców następujących dokumentów lub oświadczeń: o aktualnego wypisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jako załącznik nr 1 do oferty), o wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (jako załącznik nr 2 do oferty), o wykazu sprzętu wraz z kopiami licencji programów komputerowych, niezbędnych do wykonania zamówienia. (załącznik nr 3 do oferty), o dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. (załącznik nr 4 do oferty), o wykazu wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.( załącznik nr 5 do oferty), o umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( załącznik nr 6 do oferty ), o w przypadku konsorcjum - dokumentu określającego pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( załącznik nr 7 do oferty), o jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, ( załącznik nr 8 do oferty). o wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wymagane oświadczenia i dokumenty: - osobno, każdy z wykonawców: załącznik: 1; - wspólnie, załączniki: 2;3;4;5;6;7;8. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków poskutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23 pok. 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.