Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Tomaszów Mazowiecki: Usługi pośrednictwa finansowego
Numer ogłoszenia: 173810 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Maz., ul. gen. Grota-Roweckiego 38/40, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7242543, fax 044 7256429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pośrednictwa finansowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania na terenie gmin: Aleksandrów, Białaczów, Dobryszyce, Gorzkowice, Grabica, Kamieńsk, Masłowice, Mniszków, Moszczenica, Opoczno, Paradyż, Piotrków Tryb., Rozprza, Sławno, Sulejów, Szczerców, Wielgomłyny, Wola Krzysztoporska, Żarnów. Szacunkowa miesięczna liczba wypłacanych świadczeń - ok. 7500 świadczeń. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w miesiącu 5.600.000,- zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p., tzn.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p. 2/ działają na mocy ustawy Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - p.z.p. zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub aktualne na dzień składania zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy warunek spełniać również będzie dokument wystawiony z datą wcześniejszą - przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający, 4) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właśćiwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 8) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. 9) zaakceptowany przez wykonawce projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zobowiązany jest złożyć dokumenty, które zostały wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 4. Formularz oferty, oświadczenia i inne dokumenty składane przez wykonawcę muszą być podpisane i opieczętowane przez osoby/osobę upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 5. Dokumenty składające się na ofertę (za wyjątkiem pełnomocnictwa) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelnie imię i nazwisko lub imienna pieczątka osoby poświadczającej). 6. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają sie wspólnie - każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Tomaszowie Mazowieckim 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. gen. Grota Roweckiego 38/40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Tomaszowie Mazowieckim 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. gen. Grota Roweckiego 38/40 pokój nr 24 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
- Rozwój lokalnej infrastruktury sportowej poprzez przebudowę boiska piłkarskiego przy ul. Nowowiejskiej w Tomaszowie Mazowieckim.
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.