eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa do siedziby Zamawiającego komputerów, monitorów, drukarek, dysków twardych, pamięci RAM, zasilaczy, napędów DVD-RW, płyt CD/DVD oraz urządzeń peryferyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Konin: Dostawa do siedziby Zamawiającego komputerów, monitorów, drukarek, dysków twardych, pamięci RAM, zasilaczy, napędów DVD-RW, płyt CD/DVD oraz urządzeń peryferyjnych.
Numer ogłoszenia: 173760 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PUP Konin, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2430312, fax 063 2430277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego komputerów, monitorów, drukarek, dysków twardych, pamięci RAM, zasilaczy, napędów DVD-RW, płyt CD/DVD oraz urządzeń peryferyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie zabezpieczające IDS/IPS - 1 sztuk, Komputer stacjonarny PC - 23 sztuk, Monitor LCD 17 cali - 37 sztuk, Notebook - 2 sztuk, Drukarka laserowa mono - 25 sztuk , Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuk, Urządzenie podtrzymujące zasilanie UPS - 23 sztuk, Dysk twardy 500GB SATA 32MB Cache - 4 sztuk, Dysk twardy 250GB SATA 16MB Cache - 15 sztuk, Pamięć RAM 2GB DDR2 800MHz CL5 - 10 sztuk, Pamięć RAM 2GB DDR2 667MHz CL5 - 10 sztuk, Pamięć RAM 1GB DDR2 667MHz CL5 - 10 sztuk, Karta graficzna PCI-E 512MB - 4 sztuk, Zasilacz do obudowy 500W bulk - 15 sztuk, Przedłużacz kabla zasilającego 5.0 m - 30 sztuk, Przedłużacz kabla USB 2.0 typu AF-AM 5 m - 50 sztuk, Pamięć Flash USB(Pendrive) 1 GB - 50 sztuk, Nagrywarka DVD+/-RW LightScribe SATA - 4 sztuk, Płyty CD - 300 sztuk, Płyty DVD - 200 sztuk, Listwa przeciwprzepięciowa 5 M - 20 sztuk, Klawiatura komputerowa - 20 sztuk, Mysz komputerowa - 20 sztuk, Dyskietka 1,44MB - 100 sztuk, Pudełko na dyskietki 1,44MB - 4 sztuk, Microsoft Windows VISTA Business Open Upgrade MOLP GOV PL z wersji Microsoft Windows 98 - 22 sztuk, Microsoft Office Standard 2007 MOLP GOV 30 Safe@Office 225U Upgrades and Services - 1 sztuk, Chusteczki TFT / LCD 10 szt. - 100 sztuk,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykonał jedno lub więcej zamówień każde o wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy ( według załączonego druku ) - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, {wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert} (załącznik nr 1 do oferty) - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do oferty) - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami oraz zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawienie nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawienie nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości odpowiadającej co najmniej wartości niniejszego zamówienia (w/g załącznika nr 3 do oferty), potwierdzone referencjami. - certyfikaty CE, zaświadczenia spełnienia norm, do produktów, które zgodnie z obowiązującymi przepisami taki certyfikat powinny posiadać (załącznik nr 4 do oferty). Certyfikaty w językach obcych muszą zawierać tłumaczenia na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie ul. Zakładowa 4 62-510 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie ul. Zakładowa 4 62-510 Konin Pokój 113 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.