Ogłoszenie z dnia 2016-08-04
Warszawa: Wykonanie zmian w systemie Hurtownia Danych Cudzoziemiec
Numer ogłoszenia: 173755 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmian w systemie Hurtownia Danych Cudzoziemiec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest realizacja prac rozwojowych obejmujących wykonanie modyfikacji systemu Hurtownia Danych Cudzoziemiec podzielonych na dwa etapy: Etap pierwszy obejmuje: załadowanie nowych tabel z Systemu Informatycznego Pobyt v.2 do Hurtowni Danych (utworzonych od października 2015 r.), wykonanie nowych raportów EASO, modernizację raportu Status cudzoziemca- dodanie parametrów i kolumn, umożliwienie generowania raportu z bezpośrednim zapisem na dysku jako plik csv,utworzenie raportu Status cudzoziemca z możliwością bezpośredniego zapisu jako csv lub excel, wykonanie zmiany w 7 raportach, uwzględniającej w nich również wznowienia postępowań, modyfikacje w raporcie 4.32., utworzenie nowej tabeli z przedziałami wiekowymi, modyfikacje w raporcie Meldunek dzienny - dodanie kolumn, zmiana grafiki wykresu, umożliwienie generowania raportu bezpośrednio w Excelu, modernizacje Meldunku tygodniowego, wykrywanie rozbieżności w raportach i kostce OLAP, usunięcie zbędnych, scalonych/ukrytych kolumn w raportach Eurostat; Etap drugi obejmuje: utworzenie bazy danych z danymi niezbędnymi do prezentacji wyników na mapach umieszczonych na stronie www Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Zakres informacji z hurtowni danych do wizualizacji na mapach będzie się opierał na 3 rodzajach raportów (Wnioski, Decyzje, Liczba Cudzoziemców). Wszystkie trzy raporty będą prezentowane na dwóch mapach: mapie świata oraz mapie Polski (obie z podziałem administracyjnym), realizację prac rozwojowych związanych z systemem, obejmujących wykonywanie modyfikacji i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu na zlecenie Zamawiającego w wymiarze 7 roboczodni. Zakres usług obejmuje zrealizowanie przez Wykonawcę wszelkich prac mających na celu udostępnienie zmian w środowisku produkcyjnym, w tym w szczególności: zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie zmian we wszystkich środowiskach (testowe i produkcyjne), konfigurację środowisk pracy, Świadczenie usługi gwarancyjnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCEN Sp. z o. o., ul. Belgijska 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143110,50
Oferta z najniższą ceną: 143110,50 / Oferta z najwyższą ceną: 143110,50
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) - udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 41/BL/HURTOWNIA/PN/13. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział bieżący rozwój, dla którego założył budżet wyrażony w roboczogodzinach. Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie części usług zrealizowanych w ramach umowy podstawowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu informatycznego z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Biecz.
- Zakup wraz z wdrożeniem 2 serwerów, rozbudowa posiadanego serwera, zakup oprogramowania do backupu, zakup wraz z wdrożeniem serwera plików, zakup oprogramowania do zbierania i analizy logów.
- Cyberbezpieczny Samorząd finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





