eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneremonty cząstkowe ulic- ZP/341/33/07



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Zakopane: remonty cząstkowe ulic- ZP/341/33/07
Numer ogłoszenia: 173753 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe ulic- ZP/341/33/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego będących w zarządzie Gminy Miasta Zakopane. Zakres robót będzie ustalony przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnych objazdów ulic z Wykonawcą i Inspektorem nadzoru. Zakres robót obejmuje: frezowanie nawierzchni, wyrównanie nawierzchni, wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm, remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, remont nawierzchni tłuczniowej, remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami. regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i gry sami, oczyszczenie istniejących rowów. wykonanie nowych rowów, ułożenie rur pod zjazdami, regulacje pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni, regulacje pionową studni z wymianą wiązu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni, przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, wykonanie studni rewizyjnych, oczyszczenie studni kanalizacji deszczowej, mechaniczne oczyszczenie przykanalików, mechaniczne oczyszczenie kolektora kanalizacji deszczowej, ułożenie krawężników betonowych, ułożenie krawężników granitowych, regulacja krawężników granitowych, ułożenie obrzeży chodnikowych, wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm, wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm. wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej, uzupełnienie poboczy grubości 6 cm, ścięcie zawyżonych poboczy, montaż poręczy sprężystych, demontaż poręczy sprężystych, prostowanie poręczy sprężystych, demontaż słupków odgradzających, montaż słupków typu AMSTERDAM montaż słupków odgradzających ocynkowanych, wycinka drzew wraz z frezowaniem do głębokości 50 cm, malowanie barier ochronnych, inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania remontów i innych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz, na który składają się : -wykaz ulic objętych świadczeniem -specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 30.000 zł należy wnieść wg zasad określonych w siwz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; - Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać ,że każde z trzech wymaganych zadań obejmowało minimum 10 tys m² odnowy nawierzchni, 5 tys m² remontów cząstkowych nawierzchni, 1500 mb wykonania odwodnienia, 2300 m² odnowy chodników, 800 mb umocnienia poboczy. - Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia w tym co najmniej : - wytwórnią mas bitumicznych z pełną automatyką procesu produkcyjnego, - rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewana deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5 m - minimum 2 walcami stalowymi o ciężarze przekraczającym 8 Mg każdy - walcem ogumionym - Wykonawca musi wykazać ,że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i uprawnienia mostowe. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; - Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000,000 zł ( słownie: jeden milion złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu a składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich. 6. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 7) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać, że każde z trzech wymaganych zadań obejmowało minimum: - 10 tys m² odnowy nawierzchni, - 5 tys m² remontów cząstkowych nawierzchni, - 1500 mb wykonania odwodnienia, - 2300 m² odnowy chodników, - 800 mb umocnienia poboczy. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz - Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia drogowe i mostowe dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 9. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz. 10. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.000,000 ,00 zł ( słownie: jeden milion złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 ppkt 1) lit. a i c oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 11 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 12 stosuje się odpowiednio. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy . W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z wykonawców wspólnych musi udowodnić, że spełnia warunek udziału w postępowaniu tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać, że każde z trzech wymaganych zadań obejmowało minimum: - 10 tys m² odnowy nawierzchni, - 5 tys m² remontów cząstkowych nawierzchni, - 1500 mb wykonania odwodnienia, - 2300 m² odnowy chodników, - 800 mb umocnienia poboczy. Wykonawcy wspólnie muszą udowodnić ,że : - zatrudnią przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i mostowe i posiadających aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - dysponują wymaganym przez zamawiającego sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia Na potwierdzenie wiarygodności finansowej wykonawcy musza wspólnie wykazać ,że posiadają : - środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych ) 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 4) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają zgodnie z art. 23 ust.2 pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych . 6) wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds. Zamówień publicznych pok. nr 8 Urzędu Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.