eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH POMIESZCZEŃ W MEBLE LABORATORYJNE I BIUROWE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Poznań: WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH POMIESZCZEŃ W MEBLE LABORATORYJNE I BIUROWE
Numer ogłoszenia: 173731 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127745 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH POMIESZCZEŃ W MEBLE LABORATORYJNE I BIUROWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń w meble laboratoryjne i biurowe . Do zakresu przedmiotu należy: dostawa, wniesienie, rozładunek, instalacja i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego . Meble laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-14727. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV części SIWZ - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: 1) podłączenie do istniejącej instalacji energetycznej i wodnokanalizacyjnej w obrysie mebli laboratoryjnych i biurowych. 2) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych 3) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ 4) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna) do końca funkcjonowania sprzętu. 5) 1-dniowe szkolenie pracowników w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji mebli laboratoryjnych dla 4 osób w siedzibie Zamawiającego Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy. Zamówienie dotyczy realizacji: Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii Nr projektu: UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-02. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji: Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii Nr projektu: UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-02. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: meble laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-LABORTECHNIK Sp. z o.o., ul. Grzybowa 4, 62-006 Bogucin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27627,03

  • Oferta z najniższą ceną: 27627,03 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Balma Salon Firmowy Poznań Sp. z o.o. ul. Głogowska 157 60-126 Poznań, ul. Głogowska 157, 60-126 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25189,42

  • Oferta z najniższą ceną: 25189,42 / Oferta z najwyższą ceną: 25189,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.