eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDoposażenie sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Poznań: Doposażenie sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 173704 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim Część I - obejmująca: droga krajowa nr 2 w miejscowości Koło; Część II - obejmująca: droga krajowa nr 5 w miejscowości Kobylnica Część III - obejmująca: droga krajowa nr 5 w miejscowości Kobylnica (skrzyżowanie) Część IV - obejmująca: droga krajowa nr 5 w miejscowości Rawicz Część V - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Piła Część VI - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Oborniki Część VII - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Jelonek Część VIII - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Środa Wielkopolska Część IX - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Klęka Część X - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Witaszyce Część XI - obejmująca: droga krajowa nr 11 w miejscowości Kotlin Część XII - obejmująca: droga krajowa nr 12 w miejscowości Jarocin Część XIII - obejmująca: droga krajowa nr 12 w miejscowości Pleszew Część XIV - obejmująca: droga krajowa nr 12 w miejscowości Opatówek Część XV - obejmująca: droga krajowa nr 12 w miejscowości Szczytniki Część XVI - obejmująca: droga krajowa nr 15 w miejscowości Koźmin Część XVII - obejmująca: droga krajowa nr 36 w miejscowości Rawicz Część XVIII - obejmująca: droga krajowa nr 92 w miejscowości Września Część XIX - obejmująca: droga krajowa nr 92 w miejscowości Strzałkowo Część XX - obejmująca: droga krajowa nr 92 w miejscowości Słupca Część XXI - obejmująca: droga krajowa nr 92 w miejscowości Paczkowo

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1.Warunki ogólne. 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, Wykonawcy a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp,: 1.2.Wymagania określone w pkt 1.1. mają również zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 niniejszego Tomu. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 20 tyś zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w.w. warunek spełniają łącznie. 2.2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: 1) Kierownik robót elektrycznych-min. 1 osoba. Informacja o kandydacie musi być przedstawiona zgodnie z Instrukcją dla Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2.3.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie, i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4.Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 3.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 3.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. 4.2.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 4.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 4.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5. Instrukcji dla Wykonawców- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)w pkt 8.1.3 Instrukcji dla Wykonawców- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (pkt 7.1.1.4)-8) Instrukcji dla Wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ul.Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 11:45, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ul.Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie doposażenia sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim w podziale na następujące części: Część I - obejmująca: droga krajowa nr 2 w miejscowości Koło;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie doposażenia sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim w podziale na następujące części: Część I - obejmująca: droga krajowa nr 2 w miejscowości Koło;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie doposażenia sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim w podziale na następujące części: Część II - obejmująca: droga krajowa nr 5 w miejscowości Kobylnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie doposażenia sterowników sygnalizacji świetlnych na sieci dróg krajowych w województwie Wielkopolskim w podziale na następujące części: Część II - obejmująca: droga krajowa nr 5 w miejscowości Kobylnica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.