eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Wrocław: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi.
Numer ogłoszenia: 173691 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi: 1. Zadanie nr 2 - Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposoby użytkowania budynku B i CDomu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Etap II - Nadzór inwe-storski nad robotami elektrycznymi. 2. Zadanie nr 4 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami sanitarnymi. 3. Zadanie nr 5 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycz-nymi. 4. Zadanie nr 9 - Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię central-ną i pomieszczenia biurowe w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi. 3. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania polegają na sprawowaniu nadzoru budowlane-go, zgodnie z udostępnionym przez zamawiającego projektem budowlano - wykonawczym, opisami i przedmiarami robót, STWiOR, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązujący-mi w tym zakresie przepisami i obejmować będzie nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Mącznej 3, w ramach Zadań nr 2, 4, 5, 9. 4. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia dotyczących Etapu II prac w Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 obejmuje m.in.: a) rozbudowę budynku C przez dobudowę traktu z szybem windowym i pomieszczeniem pomocniczym w obrębie wewnętrznego podwórka gospodarczego. b) przebudowę istniejącego budynku C w zakresie pomieszczeń technicznych; w tym zabudowy kotłow-ni gazowej i związanych z tym urządzeń technologicznych i wyposażenie technicznego w poziomie piwnic i parter. c) przebudowę funkcjonalno przestrzenną budynku C w zakresie pomieszczeń pomocniczych, rozdziel-ni posiłków, zmywalni, jadalni, pomieszczeń rekreacji, części mieszkalnej w aspekcie pojedynczej rozbudowy. d) przebudowę budynku mieszkalnego B obejmującą parter, 1 i 2 piętro mieszczące pokoje i sale łóż-kowe pensjonariuszy, zaplecze sanitarne, łazienki, pomieszczenia pomocnicze, gospodarcze i porządkowe, przestrzeń komunikacyjną oraz przebudowę kondygnacji piwnic mieszczącą pomiesz-czenia magazynowe, warsztatowe i techniczne. e) realizację z montażem urządzeń i infrastruktury - kotłowni gazowej w budynku C oraz pomieszczeń technicznych, - wbudowanie windy towarowo-osobowej w dobudowanej części budynku C, - wymianę i przebudowę wszystkich instalacji wewnętrznych w budynkach B i C. 5. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia dotyczy przebudowy pomieszczeń kuch-ni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposażenia kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 obejmuje m.in.: a) prace rozbiórkowe, w szczególności rozbiórkę ścian z cegieł, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, okładzin i obudów oraz skucie posadzki i wyrównanie poziomów we wszystkich pomieszczeniach. b) prace remontowe obejmują wykonanie nowych instalacji wod-kan., co, wentylacji mechanicznej, no-wej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji telefonicznej. c) prace budowlane obejmują wykonanie nowych ścian działowych, przebudowy rampy posadzek, wstawienie nowej stolarki drzwiowej i okiennej wykonanie nowych tynków na ścianach i nowych okładzin, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, wykonanie nowych schodów i zadaszenie rampy. d) roboty murarskie obejmują wykonanie przesklepień, otworów w ścianach z betonu z wykuciem bruzd, wykucie otworów, wykonanie ścianki z kształtek szklanych, wykonanie ścianek działowych, uzupeł-nienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach z cegły, udrożnienie przewodów kominowych e) prace wykończeniowe obejmującą wykonanie ścian działowych z pustaków ceglanych, tynkowanie, wyrównywanie posadzek i ich wykonanie, montaż stolarki drzwiowej i okiennej. f) przebudowa zaplecza produkcyjnego, magazynowego i socjalnego istniejącego budynku przystoso-wując je do zwiększenia produkcji gastronomicznej również wprowadzenia usług cateringowych. g) dostawę wyposażenia kuchni centralnej. 6. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia dotyczy przebudowy oraz częściowej zmianie sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 obejmuje m.in.: a) przebudowie części budynku A bez wykonania przyłączy do budynku, tylko w zakresie wykonania nowej instalacji wewnętrznej; - wodno kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania, - instalacji elektrycznej, - izolacji pionowe i poziome. b) przebudowie obiektu z częściowym wyburzeniem ścian działowych, wykonaniem nowych ścianek wewnętrznych, wybiciem nowych i poszerzeniem istniejących otworów drzwiowych oraz przemuro-waniami i zamurowaniami w istniejących ścianach wewnętrznych. c) w części administracyjnej budynku A na I piętrze przewidziane są cztery nowe pomieszczenia biu-rowe z WC personelu i WC ogólnodostępnym. d) przebudowe pomieszczeń pralni z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla pracowników z węzłem sanitarnym, sortownię, brudownik oraz archiwum. e) wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku w obrębie przebudowanych pomieszczeń. 7. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w każdym z poszczególnych zadań należeć będzie między innymi: a) udział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, b) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów prawa bu-dowlanego, c) dokonanie przy udziale zamawiającego odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części zadania inwestycji od wykonawcy robót, d) organizowanie spotkań na terenie placu budowy, e) obecność na budowie na każde wezwanie zamawiającego i wykonawcy robót, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, f) koordynacja prowadzonych robót z zamawiającym, g) sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur częściowych i końcowych, przedkładanych przez wy-konawcę robót, dokonanie rozliczenia końcowego robót. 8. Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nad robotami budowlanymi dotyczącymi prac w DPS ul. Karmelkowa 25/27 i ul. Mącznej 3, zawierają załączniki nr 3b, 3d, 3e, 3i, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. IV. Termin wykonania zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od zawarcia umowy do dnia ostateczne-go wykonania, zakończenia i rozliczenia robót w poszczególnych Domach Pomocy Społecznej. 2. Termin zakończenia robót w DPS przy ul. Karmelkowej 25/27- Modernizacja Domu Pomocy Społecz-nej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP II, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - 25.02.2009 r., zakończenie nadzoru 15.03.2009r. 3. Termin zakończenia robót w DPS przy ul. Karmelkowej 25/27- Na przebudowę pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposaże-nia kuchni centralnej, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3- 11.01.2009 r., zakończenie nadzoru 31.01.2009 r. 4. Termin zakończenia i nadzoru robót w DPS przy ul. Mącznej 3 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 -- 31.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.10 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.51.00 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nid dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: § spełnieniem warunków podmiotowych: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej winny one posiadać uprawnienia do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w określonej branży osobiście. W przypadku pozostałych wykonawców o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący pracownikiem lub pracownikami mającymi pełnić obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskie-go. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdol-nych do wykonania zamówienia. a) posiadają uprawnienia osobiście lub dysponują pracownikami, którzy będą uczestniczyć w pracach polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru pełniąc funkcję inspektora w da-nej branży, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przynależeć do odpo-wiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed noweliza-cją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecz-ne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedsta-wicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), któ-ra(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opa-trzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przed-stawicieli Wykonawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedło-żonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że wykonawcy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy. W przypadku, gdy konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zamawiający nie wzywa do uzupełniania dokumentów podmiotowych. Uzupełnienie dokumentów może dotyczyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speł-nienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalno-ści gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane upraw-nienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia inspektorów nadzo-ru pełniących funkcję inspektora nadzoru w danej branży, posiadających uprawnienia do kierowania ro-botami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przynależeć do od-powiedniej izby samorządu zawodowego. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wyklu-czeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządze-nia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) b) o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój nr 146.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi: Zadanie nr 2 - Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposoby użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Etap II - Nadzór inwe-storski nad robotami elektrycznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Zadanie nr 2 - Rozbudowa i przebudowa oraz częściowa zmiana sposoby użytkowania budynku B i C Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Etap II - Nadzór inwe-storski nad robotami elektrycznymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. Zadanie nr 4 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami sanitarnymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami sanitarnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. Zadanie nr 5 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycz-nymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania w Domu Pomocy Spo-łecznej we Wrocławiu przy ul. Mączna 3, budynek A - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycz-nymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. Zadanie nr 9 - Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię central-ną i pomieszczenia biurowe w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię central-ną i pomieszczenia biurowe w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25/27 - Nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.