eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMODERNIZACJA (przebudowa) UKŁADU DROGOWEGO OS. PLAC WOJSKA POLSKIEGO ETAP IV CZ. 2 W WARSZAWIE - WESOŁA



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Warszawa: MODERNIZACJA (przebudowa) UKŁADU DROGOWEGO OS. PLAC WOJSKA POLSKIEGO ETAP IV CZ. 2 W WARSZAWIE - WESOŁA
Numer ogłoszenia: 173679 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA (przebudowa) UKŁADU DROGOWEGO OS. PLAC WOJSKA POLSKIEGO ETAP IV CZ. 2 W WARSZAWIE - WESOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przebudowa jezdni i miejsc postojowych między bl. 138 i 139 zad. C zakres wykonywanych robót jezdni i miejsc postojowych: - prace rozbiórkowe: chodniki, kostka brukowa, krawężniki, obrzeża, nawierzchnia bitumiczna i betonowa, - wykonanie podbudowy z tłucznia pod nawierzchnię jezdni, miejsca postojowe i chodniki, - ustawienie krawężników i obrzeży, - wykonanie nawierzchni jezdni, miejsc postojowych i chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, - prace wykończeniowe: zieleńce i oznakowanie, 2. Przebudowa parkingu przy stacji TRAFO zad. D zakres wykonywanych robót na parkingu: - rozbiórka chodnika, krawężników, obrzeży trawnikowych, nawierzchni bitumicznej i betonowej, - ustawienie krawężników i obrzeży - wykonanie podbudowy z tłucznia, - wykonanie chodnika, drogi manewrowej i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej, - prace wykończeniowe: zieleńce i oznakowanie 3. Przebudowa nawierzchni przy stacji TRAFO nr 0502 i wykonanie progu zwalniającegona ulicy pomiędzy Szkołą Podst. Nr 174 i Przedszkolem 259. zakres wykonywanych robót: - rozbiórka nawierzchni z trylinki, nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej oraz krawężników, - ustawienie krawężników i obrzeży, - pogłębienie koryta, - wykonanie podbudowy z trylinki /przełożenie/ pod nawierzchnię parkingu - wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej grafitowej na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie ścieku podłużnego z kostki brukowej na wjeździe na parking, - wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej czerwonej na istniejącej nawierzchni bitumicznej i jego oznakowanie. 4. Przebudowa oświetlenia ulicznego. Zakres wykonywanych prac: - montaż i ustawienie słupów, - montaż przewodów do opraw, - montaż opraw na wysięgnikach, - badanie linii kablowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto) każda,, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) wykażą że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenia o przynależności wskazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wybrany w postępowaniu Wykonawca, przedłoży przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą od cena oferty i obejmujący co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto) każda, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenie o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz podwykonawców - zał. nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy wskazać podwykonawcę/-wców i określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła Wydział Zamówień Publicznych ul. 1. Praskiego Pułku 33 pok. 212 05-075 Warszawa-Wesoła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.