eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH- DO PAWILONU HANDLOWEGO PRZY UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 23 W INOWROCŁAWIU, - DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 6 PRZY Al. MIKOŁAJA KOPERNIKA 18 W INOWROCŁAWIU, WRAZ Z CHODNIKAMI, MIEJSCAMI PARKINGOWYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM, Z UWZGLĘDNIENIEM LOKALIZACJI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Inowrocław: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH: - DO PAWILONU HANDLOWEGO PRZY UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 23 W INOWROCŁAWIU, - DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 6 PRZY Al. MIKOŁAJA KOPERNIKA 18 W INOWROCŁAWIU, WRAZ Z CHODNIKAMI, MIEJSCAMI PARKINGOWYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM, Z UWZGLĘDNIENIEM LOKALIZACJI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 17362 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH: - DO PAWILONU HANDLOWEGO PRZY UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 23 W INOWROCŁAWIU, - DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 6 PRZY Al. MIKOŁAJA KOPERNIKA 18 W INOWROCŁAWIU, WRAZ Z CHODNIKAMI, MIEJSCAMI PARKINGOWYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM, Z UWZGLĘDNIENIEM LOKALIZACJI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg dojazdowych: 1) do pawilonu handlowego przy ul. Bolesława Krzywoustego 23 w Inowrocławiu; 2) do Szkoły Podstawowej nr 6 przy al. Mikołaja Kopernika w Inowrocławiu, Wraz z chodnikami, miejscami parkingowymi, odwodnieniem i oświetleniem, z uwzględnieniem lokalizacji pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych załączonymi do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części wyszczególnione poniżej (wykonawcy mogą składać oferty na 1 lub 2 części): 1) część 1 - przebudowa drogi dojazdowej do pawilonu handlowego przy ul. Bolesława Krzywoustego 23, zamówienie obejmuje wykonanie: a) wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej i betonowej, z częściowymi rozbiórkami oraz poszerzeniami uzupełnionymi nową konstrukcją jezdni, b) placu manewrowego, zjazdów do przyległych posesji, zatok parkingowych, utwardzenia terenu pod punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - nawierzchnia z kostki betonowej, c) kanalizacji deszczowej, d) oświetlenia ulicznego - 7 słupów oświetleniowych z oprawami na wysięgniku typu LED o mocy 35 W, sterowanie oświetleniem ma odbywać się drogą radiową, e) zieleni drogowej, f) oznakowania poziomego i pionowego. 2) część 2 - przebudowa drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej nr 6 przy Al. Mikołaja Kopernika 18, zamówienie obejmuje wykonanie: a) wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej, z częściowymi rozbiórkami oraz poszerzeniami uzupełnionymi nową konstrukcją jezdni, b) nowej nawierzchni jezdni z płyt ażurowych prefabrykowanych, c) zjazdów do przyległych posesji, chodników, zatok parkingowych, opaski, utwardzenia terenu pod punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - nawierzchnia z kostki betonowej oraz płyt ażurowych prefabrykowanych, d) muru oporowego z prefabrykowanych bloczków betonowych, c) kanalizacji deszczowej, d) oświetlenia ulicznego - 7 słupów oświetleniowych z oprawami na wysięgniku typu LED o mocy 35 W, sterowanie oświetleniem ma odbywać się drogą radiową, e) zieleni drogowej, f) oznakowania poziomego i pionowego. 3. Do Wykonawcy należy również (dotyczy 1 i 2 części zamówienia): 1) prowadzenia robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenia odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrywanie jego kosztów i przedstawienie protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń co do sposobu prowadzenia robót w rejonie danego urządzenia; na podstawie upoważnienia udzielonego przez Miasto przedstawiciel Wykonawcy będzie jego reprezentantem w kontaktach z gestorami urządzeń obcych, organem zarządzającym ruchem oraz właścicielami (zarządcami) terenu tam, gdzie roboty wykraczają poza działki będące w zarządzie Miasta; 2) prowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchuw w okresie robót, wyznaczenie i zabezpieczenie tymczasowych przejść dla pieszych (Zamawiający dysponuje projektem czasowej organizacji ruchu dla każdego z zadań); 3) przy wykonywaniu robót ziemnych prowadzonych w bezpośredniej bliskości czy też na liniach kablowych oświetlenia drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników pomiarów oporności izolacji kabli oświetleniowych (Zamawiający w celach kontrolnych zastrzega możliwość dokonania ponownego pomiaru we własnym zakresie); 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 6) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.31.61.10-9, 34.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie (na obydwie części) zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), z tym że na cz. 1 - 16 000,00 zł, na cz. 2 - 14 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości nie niższej niż 500 000 zł brutto, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy cz. 1 i 2 - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: 1) cz. 1 - 330 000,00 zł, 2) cz. 2 - 300 000,00 zł. Wykonawcy składający ofertę na 1 i 2 część zamówienia będą zobowiązani wykazać, że posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej sumy ww. kwot (tj. 630 000,00 zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
https://zakupy.marketplanet.pl/

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy Zamawiającego, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie), 3) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy, lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. 4) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę; Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor nadzoru, oraz kierownik budowy. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art 144 ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie nie dłuższym niż: Cz. 1 (ul. Krzywoustego) - do 20.05.2016 r. Cz. 2 (al. Kopernika) - od dnia 27.06.2016 r. do dnia 26.08.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO PAWILONU HANDLOWEGO PRZY UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 23 W INOWROCŁAWIU, WRAZ Z CHODNIKAMI, MIEJSCAMI PARKINGOWYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM, Z UWZGLĘDNIENIEM LOKALIZACJI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - przebudowa drogi dojazdowej do pawilonu handlowego przy ul. Bolesława Krzywoustego 23, zamówienie obejmuje wykonanie: a) wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej i betonowej, z częściowymi rozbiórkami oraz poszerzeniami uzupełnionymi nową konstrukcją jezdni, b) placu manewrowego, zjazdów do przyległych posesji, zatok parkingowych, utwardzenia terenu pod punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - nawierzchnia z kostki betonowej, c) kanalizacji deszczowej, d) oświetlenia ulicznego - 7 słupów oświetleniowych z oprawami na wysięgniku typu LED o mocy 35 W, sterowanie oświetleniem ma odbywać się drogą radiową, e) zieleni drogowej, f) oznakowania poziomego i pionowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 6 PRZY Al. MIKOŁAJA KOPERNIKA 18 W INOWROCŁAWIU, WRAZ Z CHODNIKAMI, MIEJSCAMI PARKINGOWYMI, ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM, Z UWZGLĘDNIENIEM LOKALIZACJI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - przebudowa drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej nr 6 przy Al. Mikołaja Kopernika 18, zamówienie obejmuje wykonanie: a) wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej, z częściowymi rozbiórkami oraz poszerzeniami uzupełnionymi nową konstrukcją jezdni, b) nowej nawierzchni jezdni z płyt ażurowych prefabrykowanych, c) zjazdów do przyległych posesji, chodników, zatok parkingowych, opaski, utwardzenia terenu pod punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - nawierzchnia z kostki betonowej oraz płyt ażurowych prefabrykowanych, d) muru oporowego z prefabrykowanych bloczków betonowych, c) kanalizacji deszczowej, d) oświetlenia ulicznego - 7 słupów oświetleniowych z oprawami na wysięgniku typu LED o mocy 35 W, sterowanie oświetleniem ma odbywać się drogą radiową, e) zieleni drogowej, f) oznakowania poziomego i pionowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.11.10-9, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 5.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.