eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowoprojekt na przebudowę ul. Sobieskiego w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Legionowo: projekt na przebudowę ul. Sobieskiego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 173610 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, fax 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt na przebudowę ul. Sobieskiego w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, budowlano-wykonawczej dotyczącej przebudowy ul. Jana III Sobieskiego w Gminie Legionowo na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną tj. ul. Rycerską do drogi krajowej Nr 61 - ul. Warszawska na długości ok.1000,00 m przy następujących założeniach: - nawierzchnie asfaltobetonowe, - klasa drogi - zbiorcza Z - zarządca: Zarząd Powiatu w Legionowie, - nawierzchnie dla chodników z kostki betonowej, - odprowadzenie wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, - wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni do kategorii ruchu KR3, - przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Warszawskiej, - przebudowa wraz ze skanalizowaniem i wykonaniem sygnalizacji świetlnej skrzyżowania ul. Jana III Sobieskiego, marsz.. Józefa Piłsudskiego, Piotra Wysockiego, - wykonanie sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego z ul. Kazimierza Wielkiego, - przebudowa istniejących mediów, które kolidują w realizacji przedmiotowej inwestycji. Zakres prac projektowych: Wykonanie dokumentacji projektowej należy podzielić na dwie części: - część 1: od ul. Rycerskiej do skrzyżowania ul. Jana III Sobieskiego z ul. marsz. Józefa Piłsudskiego, wraz ze skrzyżowaniem, - część 2: od skrzyżowania ul. Jana III Sobieskiego z ul. marsz. Józefa Piłsudskiego do ul. Warszawskiej, z wyłączeniem skrzyżowania. Uwaga: przebudowę skrzyżowania ul. Jana III Sobieskiego z ul. marsz. Józefa Piłsudskiego należy opracować dokumentację projektową, zgodnie z załączonym projektem koncepcyjnym. 1. Pozyskanie niezbędnych materiałów geodezyjnych (mapy zasadnicze sytuacyjno- wysokościowe do celów projektowych, ZUD, wypisy i wyrysy itp.), 2. wykonanie niezbędnych badań nośności istniejącej nawierzchni i ekspertyz, 3. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego z podziałem na część I, II, (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu-plan sytuacyjny, profil podłużny, przekroje normalne, szczegóły konstrukcyjne itp.) - 5 egzemplarzy, 4. projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy ul. Jana III Sobieskiego, dla poszczególnych dwóch części, (ewentualne wyznaczenie trasy objazdu należy uzgodnić z przewoźnikami komunikacji zbiorczej obsługującymi trasę przebudowywanego odcinka ul. Jana III Sobieskiego) - 5 egzemplarzy, 5. projekt stałej organizacji ruchu, (wraz z sygnalizacją świetlną, przy skrzyżowaniu ul. Jana III Sobieskiego z ul. marsz. Józefa Piłsudskiego. Oznakowanie poziome należy zaprojektować z materiałów grubowarstwowych) - 5 egzemplarzy, 6. dokonanie niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem opracowanej dokumentacji uzyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych i przyłączeniowych, 7. opracowanie przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót po 2 egzemplarze dotyczące części I, II wszystkich branż, 8. opracowanie kosztorysów inwestorskich po 2 egzemplarze dotyczące części I, II wszystkich branż. Dokumentację, o której mowa powyżej należy opracować również w wersji elektronicznej z zachowaniem następujących zasad: 1) każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst, kto podpisał, np.(-) imię i nazwisko, 2) żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5MB, 3) nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i bez znaków specjalnych), 4) jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spis dok. pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, 5) jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, 6) dla zdjęć stosować należy format jpg, 7) format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów. UWAGA: Dokumentacja projektowa i kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, powinna być wykonana zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005r. Zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 75 poz.2075), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389). oraz innymi obowiązującymi przepisami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj., co najmniej jeden wielobranżowy projekt budowy, przebudowy, remontu drogi publicznej przynajmniej o długości 1000 m, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi odpowiednie uprawnienia do projektowania prac budowlanych w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej oraz innymi, które będą kolidować z realizacją przedmiotu zamówienia, a zarazem są członkami izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych projektów w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym, co najmniej jeden wielobranżowy projekt budowy, przebudowy, remontu drogi publicznej przynajmniej o długości 1000 m, d) kserokopia uprawnień do projektowania prac budowlanych w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej oraz innymi, które będą kolidować z realizacją przedmiotu zamówienia, a zarazem są członkami izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), e) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, f) oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowskl.pl zakładka przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat na IV piętrze, pokój 419, po uprzednim zamówieniu telefonicznym (022) 784 08 72 w cenie 20,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Kancelaria na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.