To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i
dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 173585 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152719 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki Policji woj. lubuskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki Policji woj. lubuskiego 2. KOD CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków, 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków 3. Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Zamawiającego przepisy, aktualnie wynosi: - 11,13 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży ; - 8,90 zł dla osób dorosłych ; - 15,78 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka). 4. Wartość całodniowego posiłku dla osób zatrzymanych: - dzienna stawka żywieniowa 11,13 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%; - dzienna stawka żywieniowa 8,90 zł dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%; - dzienna stawka żywieniowa 15,78 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%). 5. W przypadku konwoju osoby zatrzymanej, trwającego powyżej 6 godzin, konieczne będzie przygotowanie suchego prowiantu. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość dziennych stawek żywieniowych (tzw. wsadu do kotła - zg. z pkt III ppkt 3 powyżej) musi być zwiększona o 50% , co wnika z obowiązujących przepisów resortowych. 1. Całodzienna stawka obejmuje 100% kwoty zaoferowanej w ofercie, w tym: a) 25% stanowi - śniadanie, b) 50 % stanowi - obiad, c) 25% stanowi - kolacja; 2. Ilość poszczególnych posiłków w danym dniu (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości osób zatrzymanych w danej porze dnia. 3. Dowóz posiłków do miejsca wskazanego w Formularzu Ofertowym odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, w tym poszczególne posiłki musza być dostarczane w następujących godzinach: a) śniadania w godz. 7.00 - 8.00; b) obiady w godz. 12.00 - 14.00; c) kolacje w godz. 18.00 - 19.00; 4. Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) i Policyjnych Izb Dziecka (PID) pół godziny przed porami żywienia (lub planowanym konwojem) będą telefonicznie informować o ilości niezbędnych posiłków. 5. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych, posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 6. Dowożone posiłki muszą łącznie spełniać następujące warunki: a) być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż: - 3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, - 2.600 kalorii dla osób dorosłych, b) zawierać co najmniej jeden posiłek gorący; c) odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. 7. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 8% VAT. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie o tym, że Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT. 8. Wykonawca musi prowadzić wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP. 9. Termin płatności wynosi minimum 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku do Zamawiającego za pośrednictwem jednostki Zamawiającego sprawującej odpowiednio nadzór kompetencyjny. Faktury/ rachunki winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do odpowiedniej Komendy Miejskiej/Powiatowej (sprawującej nadzór kompetencyjny) celem potwierdzenia wykonania usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KWP GORZÓW WLKP. - Policyjna Izba Dziecka (PID) ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN, UL. KOMBATANTÓW 3, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13888,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: KMP GORZÓW WLKP. - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN, UL. KOMBATANTÓW 3, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





