eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Przebudowa dróg na terenie Gminy Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Węgliniec: Przebudowa dróg na terenie Gminy Węgliniec
Numer ogłoszenia: 173554 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Węgliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa ulicy 5-go Grudnia w Czerwonej Wodzie - wykonanie dwóch odcinków drogi o dł. 215mb i 220 mb o szer. 3 m - zakres robót : wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8 cm., nawierzchnia mineralno -asfaltowa o gr. 4 + 3 cm , wykonanie poboczy o szer. 0,5 m z niesortu kamiennego o gr. 10 cm, regulacja studzienek oraz zaworów wodociągowych. 2.Przebudowa ulicy Krętej w Starym Węglińcu - etap I - 783,23 mb o szer. 3,5 m - zakres robót : wykonanie przepustu rurowego o średnicy 40 cm wraz z ściankami czołowymi, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 20 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych o gr. 4 cm, plantowanie i profilowanie poboczy, 3. Remont ul .Wschodniej w Węglińcu - 320 mb- zakres robót : wymiana krawężników, warstwa wyrównująca z betonu asfaltowego 0/20 mm, warstwa ścieralna o grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0,16 mm, regulacja spustów studzienek rewizyjnych, pow. nawierzchni - 1945 m2; 4. Przebudowa drogi gminnej w Piasecznej - etap I dz. nr 444/2 - 737,4 mb o szer. 3,5m - zakres robót : wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej do gr. 10cm, nawierzchnia mineralno -asfaltowa o gr. 4 cm, plantowanie poboczy, regulacja studzienek i włazów kanałowych ;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45,ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku przelewu termin ten dotyczy faktycznego wpływu środków na konto Zamawiającego. Numer rachunku bankowego - 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony na przebudowę dróg na terenie Gminy Węgliniec . W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa w/w ustawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej ) maja zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3. dysponują potencjałem technicznym 1.4. wykażą, iż zamówienie będzie realizowane przy zaangażowaniu następujących osób: - kierownik budowy posiadający co najmniej od trzech lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia . 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru określonego w SIWZ; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, składa je każdy z uczestników. 1.3.Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru określonego w SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierownika budowy oraz aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.