eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla Szkoły Policji w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Piła: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla Szkoły Policji w Pile.
Numer ogłoszenia: 17352 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla Szkoły Policji w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych dla Szkoły Policji w Pile. Zamówienie pon. 133 000,00 euro.Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: a. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. c. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt b 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. d. Wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury, e. Podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w Rozdziale zawartość oferty - wykaz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia ich spełniania . Wykonawca zobowiązany jest do załączenia ich do oferty. Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt VIII do oferty należy załączyć następujące dokumenty i załączniki: Dotyczy posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania: 1. Wypełniony Formularz ofertowy- załącznik nr 1. 2. Wypełnione w każdej pozycji tabele asortymentowe Formularz cenowy- załącznik nr 2. 3. Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 3. 4. Czytelnie podpisane upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieupoważnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 5. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Parafowane Istotne Warunki Umowy- załącznik nr 4. 9. Próbki produktów- Próbki winny być oznakowane numerem odpowiadającym numerowi z tabeli załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty równoważnej należy udowodnić, iż oferowany produkt-zamiennik spełnia te same funkcje. W przypadku asortymentu wymaganego w poz. 107 do 109 Zamawiający zamiast próbek wymaga przedstawienia dokładnego opisu produktu od producenta (specyfikacji produktu). 10. Do załączanych próbek należy wskazać producenta danego asortymentu, lub informację opis produktu od producenta potwierdzającą spełnianie przez poszczególny asortyment jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których wyżej mowa składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu sporządzenia oferty Wykonawca może wykorzystać załączone do specyfikacji druki. W przypadku tworzenia własnych druków i załączników ich treść musi być zgodna z treścią druków stanowiących załączniki do specyfikacji. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 3 Wydział Zaopatrzenia i Transportu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Szkoły Policji w Pile - pok. 250, Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.