eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 795 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Mirzec określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXXIV/211/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Mirzec: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 795 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Mirzec określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXXIV/211/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r.
Numer ogłoszenia: 173523 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153921 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 795 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Mirzec określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XXXIV/211/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 795 000 zł na sfinansowanie zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - 795 000 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Mirzec - 1 000 000 zł zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Nr XXXIV/211/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku.w wariancie - waluta : kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, dla którego stawką referencyjną jest WIBOR 3M zgodny z art. 93 ust. 1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami/ Sporządzający ofertę Wykonawca musi uwzględnić wymagane warunki zamawiającego dotyczące udzielenie i spłaty kredytu tj.: 1.Udostepnienie kredytu w kwocie 1 795 000 zł zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego: - pobranie w dwóch transzach: I transza : 30. 08. 2013 r. w kwocie 945 820 zł, II transza : od 01.10. 20013 do 30. 12. 2013r. w kwocie 849 180 zł 2. Zamawiający zakłada, że kredyt będzie udostępniony do jego dyspozycji w dniu 30 sierpnia 2013 roku, bez oddzielnego wniosku kredytowego w walucie polskiej a pobrany w transzach o których mowa w pkt. 1. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert odsetki za 2013 rok winny być liczone od dnia 30.08. 2013 r. dla pierwszej transzy pobranego kredytu ( kwota 945 820 zł) i od dnia 01.10.2013 r. dla drugiej transzy pobranego kredytu ( kwota 849 180 zł). Suma kwot zaproponowanych odsetek określi wysokość łącznych kosztów kredytu jako cenę oferty. 3. Kredyt pobrany przez Zamawiającego w I i II transzy w kwotach odpowiednio 945 820 zł i 849 180 zł w terminach wskazanych pkt. 1. zostanie przelany na konto Zamawiającego.4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. 5. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:- do oferty: wg stawki WIBOR 3 M na dzień 05. 08. 2013 r. UWAGA ; do kalkulacji ceny należy przyjąć rok równy 365 dni.- do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (zapis ten ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa).6. Wykonawca nie będzie naliczał żadnych prowizji, ani opłat z tytułu udzielenia kredytu. 7. Okres kredytowy - do 28.12.2020 roku.8. W przypadku spłaty kredytu w wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty,9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Spłata rat kapitałowych odbywać się będzie w następujących terminach: W latach 2015 - 2020 nastąpi spłata kapitału w 21 ratach kapitałowych począwszy od 30.06 2015 r . do 28. 12. 2020 r. w terminach kwartalnych (z wyjątkiem roku 2015 - jednorazowo do 30.06. 2015 r.) ; 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 30 grudnia. 11. Harmonogram spłat rat kapitałowych w 21 ratach począwszy od 30.06 .2015 r. do 28 grudnia 2020 r. przedstawiał by się następująco 2015 rok I-rata-55 000 zł, ( do dnia 30.06. 2015 r.), 2016 rok I-rata-56 250 zł, II-rata- 56 250 zł, III-rata-56 250 zł,IV-rata-56 250 zł, 2017 rok I-rata-56 250 zł, II-rata-56 250 zł, III-rata- 56 250 zł, IV-rata-56 250 zł, 2018 rok,I-rata-107 500 zł, II-rata-107 500 zł, III-rata-107 500 zł, IV-rata-107 500 zł, 2019 rok, I-rata-107 500 zł, II-rata-107 500 zł, III-rata-107 500 zł, IV-rata-107 500 zł, 2020 rok I-rata-107 500 zł, II-rata-107 500 zł, III-rata-107 500 zł, IV-rata-107 500 zł 12. Spłata naliczonych odsetek: 1.za rok 2013 do dnia 30. 12. 2013 r. jednorazowo, 2.za lata 2014 - 2020 nastąpi w okresach kwartalnych płatne w terminach : 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 30 grudnia. 13.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 14. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu.15.Rozliczania między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, ul. Wielowiejska 1 a,, 27-215 Wąchock, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342962,76

  • Oferta z najniższą ceną: 342962,76 / Oferta z najwyższą ceną: 398910,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.