eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa środków czystościowych, sprzętu gospodarczego, naczyń jednorazowych, pojemników na zużyte igły i strzykawki, dozowników, koszy, papierów med. (EKG, USG, KTG, EEG) i żeli, worków na odpady, pieluch jednorazowych, zestawów jednorazowych dla noworodków; narzędzi artroskopowych, drenów do pompy artroskopowej, wózka do przewożenia pościeli, niszczarki, akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro (powtórki) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Jaworzno: Dostawa środków czystościowych, sprzętu gospodarczego, naczyń jednorazowych, pojemników na zużyte igły i strzykawki, dozowników, koszy, papierów med. (EKG, USG, KTG, EEG) i żeli, worków na odpady, pieluch jednorazowych, zestawów jednorazowych dla noworodków; narzędzi artroskopowych, drenów do pompy artroskopowej, wózka do przewożenia pościeli, niszczarki, akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro (powtórki) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 173466 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych, sprzętu gospodarczego, naczyń jednorazowych, pojemników na zużyte igły i strzykawki, dozowników, koszy, papierów med. (EKG, USG, KTG, EEG) i żeli, worków na odpady, pieluch jednorazowych, zestawów jednorazowych dla noworodków; narzędzi artroskopowych, drenów do pompy artroskopowej, wózka do przewożenia pościeli, niszczarki, akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro (powtórki) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, sprzętu gospodarczego, naczyń jednorazowych, pojemników na zużyte igły i strzykawki, dozowników, koszy, papierów medycznych w szczególności EKG, USG, KTG, EEG) i żeli, worków na odpady, pieluch jednorazowych, zestawów jednorazowych dla noworodków; narzędzi artroskopowych, drenów do pompy artroskopowej, wózka do przewożenia pościeli, niszczarki, akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro (powtórki) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 pakietów: Pakiet 1 PAPIERY MED. EKG, USG, KTG, EEG, ŻELE 33140000-3 Pakiet 2 PIELUSZKI JEDNORAZOWE DLA DZIECI I CHUSTECZKI NAWILŻAJĄCE 33771200-7; 33751000-9; 33770000-8 Pakiet 3 JAŁOWE ZESTAWY DLA NOWORODKÓW 33141000-0 Pakiet 4 ŚRODKI DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH 39831210-1 Pakiet 5 WORKI NA ODPADY 44174000-0 Pakiet 6 POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY I STRZYKAWKI 44619000-2 Pakiet 7 ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE, SPRZĘT GOSPODARCZY, NACZYNIA JEDNORAZOWE 19640000-4; 24322320-6; 33711900-6; 33721000-0; 33741300-9; 33761000-2; 33763000-6; 39222110-8; 39222120-1; 39224000-8; 39224300-1; 39224310-4; 39224320-7; 39224330-0; 39514200-0; 39525600-4; 39542000-3; 39800000-0; 39542000-3; 39800000-0; 39812000-7; 39813000-4; 39830000-9; 39831240-0; 39831250-3; 39831300-9; 39831600-2 Pakiet 8 KOSZE 34928480-6 Pakiet 9 DOZOWNIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ 39831700-3; 39514400-2; Pakiet 10 DOZOWNIKI PLASTIKOWE 39831700-3; 39514400-2; Pakiet 11 HYDRONINA 39830000-9 Pakiet 12 NARZĘDZIA DO ARTROSKOPII 33162200-5 Pakiet 13 DRENY DO POMPY ARTROSKOPOWEJ 33162000-3 Pakiet 14 WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POŚCIELI 39150000-8 Pakiet 15 NISZCZARKI BIUROWE 30191400-8 Pakiet 16 AKCESORIA DO KARDIOMONITORA Phoebe Pro 33190000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załącznik nr 3.1 do 3.16 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.12.00-7, 33.75.10.00-9, 33.77.00.00-8, 33.14.10.00-0, 39.83.12.10-1, 44.17.40.00-0, 44.61.90.00-2, 19.64.00.00-4, 24.32.23.20-6, 33.71.19.00-6, 33.72.10.00-0, 33.74.13.00-9, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.21.10-8, 39.22.41.20-1, 39.22.40.00-8, 39.22.43.00-1, 39.22.43.10-4, 39.22.43.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załączniku 3.1-3.16 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia ulotek z zakresu oferowanych środków do zmywarek- pakiet nr 4, worków na odpady- pakiet nr 5 oraz pojemników na zużyte igły i strzykawki - pakiet nr 6 z opisem zawierającym skład, sposób stosowania i/lub zasady użytkowania, z wyraźnym oznaczeniem towaru i określeniem producenta oraz wskazaniem numeru pakietu i numeru pozycji, której dotyczy. 3. Opisy i zdjęcia lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanego asortymentu celem weryfikacji czy oferowany produkt spełnia wymagania pod kątem walorów użytkowo - funkcjonalnych określone przez Zamawiającego z zakresu dozowników, koszy, (pakiet nr 8, nr 9, nr 10) z wyraźnym oznaczeniem towaru i określeniem producenta oraz wskazaniem numeru pakietu i numeru pozycji, której dotyczy. 4. Opisy i zdjęcia lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanego asortymentu z zakresu pakietu nr 7 celem weryfikacji czy oferowany produkt spełnia wymagania pod kątem walorów użytkowo - funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego, dotyczy pozycji nr: 1,3,4,7,11,15,22,26,27,29,30,31,32,33,34,35,36,37,46 z wyraźnym oznaczeniem towaru i określeniem producenta oraz wskazaniem numeru pakietu i numeru pozycji, której dotyczy. 5. Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu, do następujących pakietów i pozycji: pakiet 12, 13,14,15, 16 6. W pakietach, w których Wykonawca oferuje wyroby medyczne, wymagane Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) i innymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. W Rozdz. VI SIWZ w kolejnych punktach zamawiający wymaga: 3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w Rozdz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z wybranym wykonawcą zamawiający zawrze umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4a (do pakietów 1-3, 5-11, 13 i 16); 4b (do pakietów 4,14,15); 4c (do pakietu 12) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Okoliczności i warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik 4a/b/c do specyfikacji i będący jej integralną częścią. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany określone w zał. 4a: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem lit.c). c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia, d) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. e) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-d, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Zał. 4b: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą - pod rygorem ich nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 5 umowy; zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. Zał. 4c: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą - pod rygorem ich nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala tel.326164482wew.292, po wcześniejszym złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro; 43-600 Jaworzno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 PAPIERY MED. EKG, USG, KTG, EEG, ŻELE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa PAPIERY MED. EKG, USG, KTG, EEG, ŻELE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.1 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 PIELUSZKI JEDNORAZOWE DLA DZIECI I CHUSTECZKI NAWILŻAJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa PIELUSZKI JEDNORAZOWE DLA DZIECI I CHUSTECZKI NAWILŻAJĄCE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.2 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.75.10.00-9, 77.33.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 JAŁOWE ZESTAWY DLA NOWORODKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JAŁOWE ZESTAWY DLA NOWORODKÓW. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 ŚRODKI DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa ŚRODKI DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.4 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy (od dnia podpisania umowy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 WORKI NA ODPADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa WORKI NA ODPADY. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.5 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY I STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY I STRZYKAWKI. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.6 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE, SPRZĘT GOSPODARCZY, NACZYNIA JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE, SPRZĘT GOSPODARCZY, NACZYNIA JEDNORAZOWE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.7 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 24.32.23.20-6, 33.71.19.00-6, 33.72.10.00-0, 33.74.13.00-9, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 39.22.40.00-8, 39.22.43.00-1, 39.22.43.10-4, 39.22.43.20-7, 39.22.24.33-0, 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.54.20.00-3, 39.80.00.00-0, 39.54.20.00-3, 39.81.20.00-7, 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 KOSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa KOSZE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.8 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 DOZOWNIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa DOZOWNIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.9 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 DOZOWNIKI PLASTIKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa DOZOWNIKI PLASTIKOWE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.10 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 HYDRONINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa HYDRONINA. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.11 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 NARZĘDZIA DO ARTROSKOPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa NARZĘDZIA DO ARTROSKOPII. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.12 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszt wymiany elementu uszkodzonego - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 DRENY DO POMPY ARTROSKOPOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa DRENY DO POMPY ARTROSKOPOWEJ. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.13 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożonego zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POŚCIELI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POŚCIELI. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.14 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy (od dnia podpisania umowy) - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 NISZCZARKI BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa NISZCZARKI BIUROWE. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.15 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 AKCESORIA DO KARDIOMONITORA Phoebe Pro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa AKCESORIA DO KARDIOMONITORA Phoebe Pro. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.16 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od złożenia zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.