eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Konin: Sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie
Numer ogłoszenia: 173428 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135886 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie, ul. Staszica 16, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2439052, faks 063 2439057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie, ul. Staszica 16. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych podłoży na koszt Wykonawcy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w miarę bieżącego zapotrzebowania. 5. Podłoża powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001. 6. Skład pożywek powinien być zgodny z przytoczonymi normami. 7. Do każdej dostarczanej partii suchych pożywek i suplementów należy dołączyć dokumentację zawierającą: - nazwa producenta - nazwę pożywki - skład pożywki i suplementu - numer wyprodukowanej partii - numer katalogowy - datę przydatności do użycia - kartę charakterystyki - wartość pH przed użyciem pożywki - czytelną i szczegółową instrukcję przygotowania pożywki - informację o warunkach przechowywania - świadectwo kontroli jakości 8. Pożywka bazowa i odpowiadający jej suplement muszą pochodzić od tego samego producenta. 9. Przygotowanie pożywki nie może wymagać zastosowania sterylizacji przy użyciu filtrów bakteriologicznych. 10. Świadectwo kontroli jakości od producenta musi zawierać następujące informacje; - właściwości fizyczne pożywki - wykaz szczepów wzorcowych ATCC użytych do kontroli - wykaz szczepów wzorcowych użytych do kontroli powinien zawierać wszystkie szczepy wymienione w specyfikacji technicznej PKN -CEN ISO/TS 11133- 2 - wykaz szczepów wzorcowych ATCC wymaganych do przeprowadzenia przez użytkownika kontroli ujemnej( najmniej dwa szczepy) i dodatniej ( najmniej dwa szczepy) - kontrola jakościowa - kontrola ilościowa wyrażona liczbowo w postaci procentowego odzysku bakterii z pożywki badanej oraz liczbowo w postaci wzrostu bakterii w jtk - data wystawienia świadectwa 11. Każda partia pożywek gotowych musi zawierać następujące informacje: - nazwa produktu i producenta - numer serii - termin ważności - skład - ogólna charakterystyka pożywki ( kolor, pH, sterylność, opakowanie) - świadectwo kontroli jakości ( wykaz szczepów wzorcowych ATCC, ilościowe oznaczenie odzysku w postaci wzrostu bakterii w jtk, opis morfologii kolonii) - opis każdej płytki ( nazwa pożywki, nr serii , data ważności, godzina rozlania pożywki) 12. Terminy ważności pożywek i innych preparatów diagnostycznych: - pożywki suche i suplementy min. 1 rok - pożywki gotowe na płytkach min. 8 tygodni - surowice lateksowe min. 1 rok Wielkość zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00 - Peptony i substancje białkowe 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Argenta Sp.z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48709,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41733,26

  • Oferta z najniższą ceną: 34338,67 / Oferta z najwyższą ceną: 41733,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.