eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do celów procesowych dla KPP w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Rzeszów: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do celów procesowych dla KPP w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 173413 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do celów procesowych dla KPP w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do celów procesowych dla KPP w Jarosławiu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001, Nr 125, poz. 1371 ze zm.) 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) mają siedzibę oraz dysponują parkingiem na terenie podanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 1 do SIWZ) a parking spełnia następujące warunki: - jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony i strzeżony całodobowo; - posiada minimum jedno wydzielone miejsce pozwalające na dokonanie oględzin pojazdów (zadaszony kanał najazdowy z oświetleniem lub zadaszony podnośnik z oświetleniem) - posiada minimum jedno wydzielone pomieszczenie zamykane i zadaszone (lub wiatę) o łącznej powierzchni minimum 25m2, przeznaczonych do składowania części pojazdów samochodowych (silniki, karoseria, tapicerka, inne podzespoły samochodowe, w tym elektroniczne); - Wykonawca zapewnia zabezpieczenie przed opadami atmosferycznymi pojazdów uszkodzonych poprzez co najmniej nakrycie ich nieprzemakalną plandeką; b) dysponują sprzętem transportowym umożliwiający usunięcie z drogi i zaholowanie każdego pojazdu niezależnie od rodzaju i wielkości powstałych w nim uszkodzeń c) Wykonawca zagwarantuje 24 godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość wykonywanych usług przez 7 dni w tygodniu; d) Wykonawca zapewni we własnym zakresie jednoczesne wykonanie holowania dwóch pojazdów w zależności od potrzeb (dotyczy holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony); 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mienie - pojazd i wyposażenie); 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg dodatku nr 4 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2001, Nr 125, poz. 1371 ze zmianami) d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę parkingu depozytowego, wraz z jego adresem zgodnie z Dodatkiem nr 1a do SIWZ f) wykaz pojazdów pomocy drogowej przeznaczonych do świadczenia usługi, wzór stanowi Dodatek nr 1b do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów budynek B, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.