eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC, ARYNÓW I WÓLKA MIŃSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Mińsk Mazowiecki: REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC, ARYNÓW I WÓLKA MIŃSKA
Numer ogłoszenia: 173336 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim , ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 758 24 89, faks 25 758 24 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC, ARYNÓW I WÓLKA MIŃSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wymiana wodociągu w miejscowościach Arynów, Królewiec i Wólka Mińska gm. Mińsk Mazowiecki. Łączna długość wodociągu ok. 2,9 km, który zlokalizowany jest w: -ul. Boczna, -ul. Prosta, -główna droga przechodząca przez Królewiec w stronę Arynowa, -dz. 480 w m. Królewiec -główna droga w m. Arynów do dr kr nr 50. Istniejący wodociąg jest zlokalizowany w przewadze w drogach gminnych asfaltowych oraz po części w poboczach tych dróg. W chwili obecnej na terenie objętym zakresem niniejszego postępowania trwają prace budowalne związane z budową kanalizacji sanitarnej w tych miejscowościach. W związku z powyższym należy zachować szczególną ostrożność związaną z występującą infrastrukturą w drogach oraz kanalizacją w trakcie robót. Wykonanie zamówienia musi być na bieżąco konsultowane z Wykonawcą robót na kanalizacji a także Inwestorem. Ponadto informujemy, że inwestycja znajduje się w drogach gminnych, poboczach tych dróg a także na działkach prywatnych. Za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych nie będzie pobierana opłata za zajęcie pasa. W ramach zamówienia należy uwzględnić: 1.Należy założyć wymianę gruntu na całej długości wodociągu (zasypanie wykopu gruntem dowiezionym) wraz z zagęszczeniem mechanicznym, w tym w pasie drogi asfaltowej, na szerokości 5,0 metrów. 2.Wymagany współczynnik zagęszczenia: 0,98 - 1,0 potwierdzony protokołami z badań zagęszczenia. Powyższe wymagania będą ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych. 3.Wymiana przyłączy wodociągowych w pasie drogowym wraz z włączeniem na terenie posesji za zasuwą do istniejącego przyłącza. 4.Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15 cm o frakcji 0 - 31,5 mm na szerokości wykopu, w nawiązaniu do istniejącego poziomu nawierzchni drogowej. 5.Należy przewidzieć w ramach zamówienia cięcie asfaltu z uwagi na lokalizację wodociągu w drogach o nawierzchni asfaltowej. 6.Należy wykonać próby ciśnieniowe, dezynfekcję, płukanie sieci, badania fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody. 7.Zamawiający wyraża zgodę na pozostawienie starej sieci wodociągowej w ziemi. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1.Istniejąca sieć wodociągowa PCV dn. 110 mm, w miejscowości Królewiec - dł. 2150mb, Pożądany zakres - wymiana na sieć PE, PN 10, dn. 110 mm, długość 2150 mb 1)Istniejące uzbrojenie (wodociąg Królewiec) a)Węzły wodociągowe: węzeł dn. 200 x 150 x 100 x 80 - 1 szt. / z hydroforni/, Pożądany zakres - budowa węzła o dn. 200 x 150 x 150 x 100 - 1 szt. / 4 zasuwy/ Wcinka w istniejąca sieć wodociągową PCV dn. 225 mm - 1 szt. węzeł dn. 100 x 100 x 100 - 1 szt. / do SKR- u /, Pożądany zakres - wykonać jak węzeł istniejący z trzema zasuwami, -Węzeł dn. 100 x 100 x 100 do dz. 396, z jedną zasuwą w bok, / przed krzyżówkami/ Pożądany zakres - wykonać jak węzeł istniejący z jedną zasuwą,/ do dz. o nr 396/6/ -węzeł istniejący 150 x 100 x 100 - 1 szt. / droga żwirowa, dz. o nr 479 skrzyżowanie z ul. Boczną/ Wykonać jak węzeł istniejący, trzy zasuwy, -węzeł istniejący 100 x 100 - 1 szt. / do Wólki Mińskiej/ wykonać jak węzeł istniejący, dwie zasuwy, -węzeł 100 x 100 x 100 - 1 szt. ul. Boczna/ Wspólna, wykonać jak węzeł istniejący z jedną zasuwą, -węzeł istniejący 100 x 50 - 1 szt. / droga gruntowa dz. o nr 588/1/ wykonać z jedną zasuwą dn. 50 mm, -Budowa nowego węzła wodociągowego 150 x 150 x 100 x 100 / cztery zasuwy/ na działce o numerze ewidencyjnym 480, / należy wykonać spinkę dwóch wodociągów/ Pożądany zakres wymiany węzłów - wymiana węzłów wg istniejących średnic, dla wodociągu w technologii PEHD, zasuwy wodociągowe miękkouszczelniające klinowe z gładkim i wolnym przelotem. b)hydranty przeciw pożarowe nadziemne o dn. 80 mm - 9 węzłów hydrantowych, wymiana na hydranty nadziemne o średnicy 80 mm wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające -9 węzłów hydrantowych, montaż hydrantów poza pasem drogi jezdnej, poza rowem. c)istniejące przyłącza wodociągowe - 86 szt. -przyłącza wodociągowe z przejściem pod drogą asfaltową - 41 szt, -przyłącza wodociągowe z przejściem pod rowem - 45 szt, 2.Istniejąca sieć wodociągowa PCV dn. 90 mm, w miejscowości Arynów - dł. 320 mb, Pożądany zakres - wymiana na sieć PE, PN 10, dn. 160 mm, dł. 320 mb, Istniejące uzbrojenie (wodociąg Arynów): a)wcinka w istniejącą sieć wodociągową PE 160 mm, montaż zasuwy dn. 150 mm - 1 szt. b)hydranty przeciw pożarowe nadziemne dn. 80 mm - 3 węzły hydrantowe wymiana na hydranty nadziemne dn. 80 mm - 3 węzły hydrantowe c)istniejące przyłącza wodociągowe: -przyłącza wodociągowe z przejściem pod drogą asfaltową - 8 szt, -przyłącza wodociągowe z przejściem pod rowem - 10 szt. pożądany zakres wymiany jak dla przyłączy wodociągowych miejscowości Królewiec z zastrzeżeniem, że w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych wymiana będzie ograniczona/wyeliminowana 3.Istniejąca sieć wodociągowa PCV dn. 110 mm, w miejscowości Wólka Mińska - dł. 415mb, Pożądany zakres - wymiana na sieć PE, PN 10, dn. 110 mm, długość 415 mb Istniejące uzbrojenie /wodociąg Wólka Mińska/: - istniejące przyłącza wodociągowe: przyłącza wodociągowe z przejściem pod drogą asfaltową - 5 szt. Pożądany zakres do wykonania: a)wcinka w istniejącą sieć wodociągową PE 100 mm w zakresie ul. Bocznej w m. Królewiec, b)nawiertka na sieci dn 110 x 40 oraz budowa zasuwy na działce prywatnej 26/27 dn. 32 mm, c)skrócenie sieci w kierunku ul. Krótkiej, budowa węzła 100 x 100 x 90 - 1 szt., z zasuwą poza pasem o dn. 80 mm wraz z połączeniem z istniejącą siecią, d)wykonanie nawiertki na sieci 110 x 40 oraz zasuwa na dz. 125 dn. 32 mm, e)budowa węzła dn. 100 x 100 x 50 do dz. 38/4, z jedną zasuwą dn. 50 mm, f)budowa węzła dn. 100 x 100 x 50 do dz. 38/13, z jedna zasuwą na dz. prywatnej o dn. 63 mm, g)budowa zasuwy liniowej zlokalizowanej za ostatnim trójnikiem ZL dn. 100 mm Wymagany zakres dla jednego przyłącza dla całego zamówienia: Wymiana nawiertki wodociągowej, wymiana odcinka rury stalowej przyłączowej na odcinek rury PE dn. 40 mm / na całej szerokości pasa drogowego/, montaż zasuwy przyłączowej na terenie posesji, wcinka w istniejące przyłącze. Należy założyć wymianę gruntu na całej długości wodociągu wraz z zagęszczeniem mechanicznym. Do wymiany gruntu należy założyć wykop gruntu kat. III, IV z wywiezieniem na odległość do 5,0 kilometrów, zasypanie wykopu gruntem dowiezionym / pospółka, żwir/ z zagęszczeniem mechanicznym. Wymagany współczynnik zagęszczenia: 0,98 - 1,0. Powyższe wymagania będą ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych. Dla przyłącza wodociągowego z przejściem pod drogą należy wymienić 10,0 metrów rury przyłączowej, zamontować 10,0 metrów rury osłonowej. W pasie drogi asfaltowej, na szerokości 5,0 metrów, wymiana gruntu z zagęszczeniem mechanicznym. Powyższe wymaganie będzie ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych Dla przyłącza wodociągowego z przejściem pod rowem należy wymienić odcinek rury stalowej na odcinek rury PE o dł. 5,0 m. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od protokolarnego odbioru robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje roboty uzupełniające w wysokości do 50% wartości zamówienia, z terminem wykonania do 30 lipca 2013r., w zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00. zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 27 9226 0005 0024 5267 2000 0010 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał roboty budowlane, których przedmiotem było w ciągu jednego okresu wynoszącego 365 dni budowa/remont sieci wodociągowej/kanalizacyjnej bez/z przyłączami (sieć grawitacyjna lub/i ciśnieniowa) w ilości łącznej minimum2 ,5 km (minimum 1 okres). Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony również jeżeli Wykonawca wykonywał roboty w kilku okresach a suma wykonanych długości stanowi krotność minimum 2,5km i tych okresów. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) b)Wypełniony załącznik o podwykonawcach (jeżeli dotyczy Zał. nr 7 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT.W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT); b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: -z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub -działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub -nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub -opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem niezbędnych dokumentów lub opinii lub -innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub -koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 3.Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób w następujących przypadkach: 1)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; 2)jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. rezygnacja. W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki pok.11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.