eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokSprzedaż i dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Sanok: Sprzedaż i dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 173302 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, faks 013 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim o następujących parametrach : Lp Parametr Wymogi do spełnienia 1 Rok produkcji i stan techniczny 2010 rok - fabrycznie nowy 2 Moc silnika 140 KM (103 kW) 3 Maksymalny moment obrotowy Nie mniej niż 340 Nm 4 Ilość biegów 6 (do przodu) 5 Rodzaj skrzyni Manualna 6 Typ zasilania Common Rail 7 Ilość cylindrów 4 8 Norma emisji spalin EURO 5 9 DMC pojazdu Nie mniejsza niż 2700 kg 10 Wymiary zewnętrzne Długość - nie mniej niż 5290 mm - nie więcej niż 5500 mm, szerokość - nie mniej niż 1900 mm - nie więcej niż 2000 mm (bez lusterek zewnętrznych), prześwit - nie mniej niż 13,2 m średnica zawracania - nie więcej niż 13,2 m, rozstaw osi - nie mniej niż 3370 mm 11 Drzwi tylne Dwuskrzydłowe lub klapa 12 ABS, EDS, ASR, MSR, ESP, trzecie światło stop, immobiliser, zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy , centralny zamek sterowany pilotem , TAK 13 Klimatyzacja Z półautomatyczną regulacją , z nawiewem w kabinie kierowcy , ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej (drugi wymiennik ciepła umieszczony z tyłu po prawej stronie przestrzeni pasażerskiej) 14 Poduszki powietrzne Dla kierowcy i pasażera z możliwością dezaktywacji 15 Szyny zaczepowe w podłodze mocujące wózek i osobę niepełnosprawna TAK 16 Możliwość przewozu 8 osób + 1 TAK 17 Pasy mocujące wózek i osobę niepełnosprawną wraz z pojemnikiem do przewozu pasów, biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim uchwyty ułatwiające wsiadanie TAK 18 Oznaczenie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych TAK 19 Podłoga w przedziale pasażerskim wyłożona z wykładziną gumową antypoślizgową TAK 20 Najazdy aluminiowe montowane z tyłu do szerokości drzwi i wózka z powłoką antypoślizgową umożliwiającą ręczne wprowadzenie i wyprowadzenie wózka TAK 21 Nakładka ochronna progu, pełne przeszklenie pojazdu , zagłówki przy wszystkich fotelach, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, dwoje drzwi w kabinie kierowcy TAK 22 Rodzaj paliwa Olej napędowy 23 Zużycie paliwa Cykl miejski - nie więcej niż 10,0, cykl pozamiejski - nie więcej niż 6,7 cykl mieszany- nie więcej niż 7,9 24 Radio CD MP3 TAK 25 Kolor lakieru Szary 26 Wyposażenie dodatkowe Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy , apteczka, podnośnik, koło zapasowe pełnowymiarowe, zestaw fabryczny narzędzi, 2 sztuki kamizelek odblaskowych 27 Homologacja na przewóz osób niepełnosprawnych Tak.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.11.52.00 - 31.11.52.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświaczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok - biuro podawcze (parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.