eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Minakowskiego i ul. Zaruskiego oraz przebudowy skrzyżowania al. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i ul. Jarocką w Olsztynie dla rejonu objętego Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Ols

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Olsztyn: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Minakowskiego i ul. Zaruskiego oraz przebudowy skrzyżowania al. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i ul. Jarocką w Olsztynie dla rejonu objętego Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztyna Brzeziny- Pozorty, w ramach zadania budżetowego pn. Przebudowa ulicy: Sikorskiego, Jarocka, Minakowskiego wraz z dojazdami.
Numer ogłoszenia: 173271 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy ul. Minakowskiego i ul. Zaruskiego oraz przebudowy skrzyżowania al. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i ul. Jarocką w Olsztynie dla rejonu objętego Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztyna Brzeziny- Pozorty, w ramach zadania budżetowego pn. Przebudowa ulicy: Sikorskiego, Jarocka, Minakowskiego wraz z dojazdami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż) dotyczącej budowy odcinka ulicy Minakowskiego (droga o nazwie wg MPZP Brzeziny-Pozorty K6L) i ul. Zaruskiego (droga o nazwie wg MPZP Brzeziny-Pozorty K10D) oraz przebudowy skrzyżowania al. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i ul. Jarocką zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 poz. 2072 z póżn.zm.) na podstawie opracowanej koncepcji budowy ul. Minakowskiego i Zaruskiego w Olsztynie oraz przebudowy skrzyżowania al. Gen. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i Jarocką. Zakres zamówienie obejmuje również pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa powinna zawierać m.in: - projekt dróg ( wraz z budową ścieżek rowerowych), zgodnie z Miejscowymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego oraz wg warunków, o które należy wystąpić do MZDMiZ, - projekt budowy oświetlenia ulicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do MZDMiZ, - projekt budowy odwodnienia ulicznego, - projekt budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach, wg warunków, o które należy wystąpić do MZDMiZ, - projekt organizacji ruchu, - inwentaryzację zieleni oraz projekt urządzenia zieleni i gospodarki szatą roślinną uwzględniający m.in.: trawniki, żywopłoty, nasadzenia drzew i krzewów, w którym oznaczenia wykonane będą zgodnie z normą, uzgodniony z Wydziałem Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn, - projekty przebudowy kolidujących sieci i urządzeń naziemnych i podziemnych uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci. Dokumentacja ma być podzielona na 3 oddzielne etapy opracowania: ETAP I: dotyczy budowy odcinka ul. Minakowskiego ETAP II: dotyczy budowy ul. Zaruskiego ETAP III: dotyczy skrzyżowania al. Sikorskiego z ul. Minakowskiego i ul. Jarocką. Prace przedprojektowe wykonywane przez Projektanta i na Jego koszt to: - aktualna mapa do celów projektowych - należy zwrócić uwagę na rzetelny pomiar ze względu na duże zmiany w ukształtowaniu terenu w związku z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi, - techniczne badania podłoża gruntowego do celów projektowych, - mapa własnościowa terenu po trasie projektowanych ulic z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli (ulice wraz z uzbrojeniem należy projektować na gruntach gminnych. W przypadku konieczności czasowego wejścia na grunty inne niż pas drogowy w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli, zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach), - przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do wniosku oraz uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych. Opracowanie należy wykonać w: 8 egz. - dokumentacja projektowa, 4 egz. - przedmiary robót, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD rysunki w formacie dxf i pdf i na oddzielnym nośniku obliczenia, przedmiary, opisy techniczne w formacie odpowiednio xls, doc i pdf Projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 poz. 2072 z późn.zm,). Dokumentacja projektowa powinna spełniać obowiązujące na dzień składania dokumentacji przepisy, normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i skierowania jej do realizacji Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym Kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), 2) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej w zakresie budowy dróg o wartości co najmniej równej kwocie 50.000 zł. (z VAT), 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (drogowe), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: za każdą należycie wykonaną usługę spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość usług wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców, 4) dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały zakończone i należycie wykonane (opinie, referencje, protokoły itp ), 5) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń wydanych na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych (drogowych) do projektowania tego rodzaju robót wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, 6) aktualne zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej w/w uprawnienia do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art.51 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok.402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl . 2. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: a) musi być sporządzony w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, b) musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do wniosku należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. (Wspólnicy spółki cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy Pzp. Zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich), d) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. 3. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. 4. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych . W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych pok. 402 (IV piętro). 5. Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy P.z.p. - pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz informacji oraz zawiadomień faksem lub drogą elektroniczną. W celu sprawnego przekazywania informacji Wykonawca zobowiązany jest we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu podać numer faksu lub poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. UWAGA: powyższy zapis nie dotyczy protestu 6. Znak sprawy: ZP.a.3410-139-2007

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.