Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Włodawa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 17319 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lubelska 60/6, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5723018, faks 082 5725513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.elbi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Włodawskiego emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi w następujących ilościach: - wyboje o średniej głębokości 3 cm - 7 000 m kw., - rakowiny i spękania - 13 000 m kw. Szczegółowy opis zamówienia oraz warunki odbioru zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł do dnia 18.02.2010r. do godz. 10:30. wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 6.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe: skrapiarka do bitumu lub remonter-1 szt., samochód ciężarowy-1 szt., samochód dostawczy-1 szt., sprężarka-1 szt., Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru (załącznik 2). Do oferty należy dołączyć: 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 3). 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 4). 6.Wykaz 3 wykonanych zamówień o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 5). 7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 6) wraz z kopią uprawnień budowlanych branży drogowej i kopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 8.Wykaz głównych pozycji sprzętu budowlanego (załącznik 7). 9.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (załącznik 8). Dokumenty wymienione w pkt. 4-9 powinny być sporządzone zgodnie ze wzorami, a dokumenty wymienione w pkt. 1-3 na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 /pokój nr 6 - Sekretariat/. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (świetlica) w dniu 18.02.2010r. o godz. 10:45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej oraz przyłącza kablowego średniego napięcia na terenie ZZO z zaprojektowanym i wybudowaniem automatyki przyłącza do instalacji fotowoltaicznej o mocy0,5MWh
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.