eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › zakup i dostawa wyposażenia laboratorium geoinformatycznego w sprzęt i oprogramowanie do pozyskiwania i przetwarzania danych geoinformacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Rzeszów: zakup i dostawa wyposażenia laboratorium geoinformatycznego w sprzęt i oprogramowanie do pozyskiwania i przetwarzania danych geoinformacyjnych
Numer ogłoszenia: 173191 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Inżynieryjno-Ekonomiczna z siedzibą w Rzeszowie , ul. Miłocińska 40, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 866 04 30, faks 17 866 04 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsie.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa wyposażenia laboratorium geoinformatycznego w sprzęt i oprogramowanie do pozyskiwania i przetwarzania danych geoinformacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia - Zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania (w tym: zestaw do pomiarów GNSS -szt. 3, skaner laserowy 3D-szt. 1, tachimetr elektroniczny -szt. 2, tachimetr elektroniczny -szt. 6) Część II zamówienia - Zakup i dostawa stacji graficznych i specjalistycznego oprogramowania (w tym: stacje graficzne-20 szt., oprogramowanie geoinformacyjne- 20 licencji, oprogramowanie SURFER lub równoważne -20 licencji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część B SIWZ - B 1 dla części I zamówienia oraz B 2 dla części II zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.50.00-9, 48.00.00.00-8, 38.11.00.00-9, 80.51.00.00-2, 30.23.13.00-0, 42.96.23.00-0, 48.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - część I zamówienia (zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania) - 14.000,00 zł; - część II zamówienia (zakup i dostawa stacji graficznych i specjalistycznego oprogramowania) - 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia: a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tzn. przynajmniej po 2 dostawy każdego z niżej wymienionych urządzeń (zał. nr 4 do oferty - wg wzoru): 1) sprzętu pomiarowego GNSS RTK (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) - przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 25 000 zł netto każda; 2) skanera laserowego 3D (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 140 000 zł netto każda; 3) tachimetrów (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) - przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 20 000 zł netto każda; - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością. b) Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - zał. nr 1 do oferty wg wzoru. Część II zamówienia: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - zał. nr 1 do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) dla części I zamówienia-zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania: - specyfikacji technicznej/ opisu technicznego zaoferowanego sprzętu, nazwy i wersji oferowanego oprogramowania wraz z podaniem rodzaju i długości oferowanej gwarancji; b) dla części II zamówienia- zakup i dostawa stacji graficznych i specjalistycznego oprogramowania: - specyfikacji technicznej (opisu) oferowanego sprzętu wraz z podaniem rodzaju i modeli, wydruków benchmarków określonych w części B 2 SIWZ dla stacji roboczych, nazwy i wersji oferowanego oprogramowania, z podaniem rodzaju i długości oferowanej gwarancji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają następujące warunki zmiany niniejszej umowy dla części I zamówienia: - w przypadku, gdy w okresie pomiędzy podpisaniem umowy, a jej realizacją producent sprzętu/oprogramowania objętego niniejszą umową wycofa go z produkcji/rynku, a Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne; - w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą, m. in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu objętego niniejszą umową; - w przypadku zmiany stawki VAT; - w przypadku zmiany rodzaju realizowanej gwarancji - jeżeli zmiana ta usprawni proces realizacji gwarancji. Strony ustalają następujące warunki zmiany niniejszej umowy dla części II zamówienia: - w przypadku, gdy w okresie pomiędzy podpisaniem umowy, a jej realizacją producent sprzętu komputerowego objętego niniejszą umową wycofa go z produkcji, a Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne; - w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą, m. in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu komputerowego; - w przypadku zmiany stawki VAT; - w przypadku zmiany rodzaju realizowanej gwarancji - jeżeli zmiana ta usprawni proces realizacji gwarancji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsie.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 10 zł (forma papierowa) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym, bądź pobrać bezpłatnie ze strony www.wsie.edu.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: WSIE ul. Miłocińska 40, 35-232 Rzeszów, budynek B, sekretariat-I piętro. Dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową (liczy się moment wpływu oferty do Zamawiającego)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania (w tym: zestaw do pomiarów GNSS- szt. 3, skaner laserowy 3D-szt. 1, tachimetr elektroniczny -szt. 2, tachimetr elektroniczny - szt. 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część B SIWZ - B 1 dla części I zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00-9, 38.29.50.00-9, 48.00.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa stacji graficznych i specjalistycznego oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stacji graficznych i specjalistycznego oprogramowania (w tym: stacje graficzne - 20 szt., oprogramowanie geoinformacyjne- 20 licencji, oprogramowanie SURFER lub równoważne - 20 licencji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część B SIWZ - B 2 dla części II zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 42.96.23.00-0, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.