eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych i błon rtg do MPW Śródmieście.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych i błon rtg do MPW Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 173184 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście" , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych i błon rtg do MPW Śródmieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego, środków opatrunkowych, błon Rtg i płynów diagnostycznych wg załączonych pakietów: Pakiet nr 1 - Strzykawki, igły, cewniki Asortyment Jednostka miary Ilość roczna zapotrzebowania 1 Igła 1 x użytku 0,4 x 19 a 100 szt op. 5 2 Igła 1 x użytku 0,45 x 25 a 100 szt op. 5 3 Igła 1 x użytku 0,5 x 25 a 100 szt op. 50 4 Igła 1 x użytku 0,6 x 30 a 100 szt op. 50 5 Igła 1 x użytku 0,7 x 30 a 100 szt op. 70 6 Igła 1 x użytku 0,8 x 40 a 100 szt op. 80 7 Igła 1 x użytku 0,9 x 40 a 100 szt op. 12 8 Igła 1 x użytku 1,1 x 40 a 100 szt op. 4 9 Igła 1 x użytku 1,2 x 40 a 100 szt op. 8 10 Igła 1 x użytku Luer 21 G 0,8 x 80 a 100 szt op. 2 11 Igła 1 x użytku 1,8 x 40 a 100 szt op. 2 12 Igła 1 x użytku 2,1 x 40 a 100 szt op. 2 13 Igła do punkcji zatok szt. 5 14 Nożyk hematologiczny( do pobierania krwi) a 200 szt.sterylny op. 10 15 Ostrza wymienne do skalpeli a 100 szt.- sterylne 10 A op. 10 16 Strzykawka 2 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 80 17 Strzykawka 5 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 50 18 Strzykawka 10 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 10 19 Strzykawka 20 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 5 20 Strzykawka j. u. INS 1 cm3 z igłą a 100 szt op. 1 21 Strzykawka j. u. TBC 1 cm3 z igłą a 100 szt op. 1 22 Strzykawka 100 cm3 Janette 1 x użytku szt. 20 23 Kaniula do wlew.dożylnych szt. 60 24 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych szt. 60 Pakiet nr 2 - Rękawice medyczne Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna zapotrzebowania 1 Rękawice latex sterylne Nr 7 i 8 a 2 szt para 350 2 Rękawice latex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L pudrowane op 80 3 Rękawice latex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L bezpudrowe op 600 4 Rękawice vinylex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L bezpudrowe op 100 Pakiet nr 3 - Pomocniczy sprzęt medyczny Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna zapotrzebowania 1 Szkiełka podstawowe z polem do opisu a 50 szt. op. 15 2 Szpatułki laryngologiczne a 100 szt. op. 170 3 Gruszka do aparatu do mierzenia ciśnienia szt. 3 4 Pojemniki na odpady szpitalne a 0,7 l okrągłe szt. 200 5 Pojemniki na odpady szpitalne a 0,7 l płaskie szt. 100 6 Pojemniki na odpady szpitalne a 1 l szt. 60 7 Pojemniki na odpady szpitalne a 2 l szt. 200 8 Pojemniki na odpady szpitalne a 5 l szt. 10 9 Pojemniki na odpady szpitalne a 10 l szt. 10 10 Pojemniki na zużyte igły płaskie a 150-200ml szt. 20 11 Papier do EKG 104mmx40m rolka 5 12 Papier do EKG 110mmx40m rolka 5 13 Papier do EKG 100mmx40m rolka 5 14 Papier do EKG 109,5 mm FARUM E-600 rolka 140 15 Żel do EKG a 0,5 kg op. 5 16 Wskaźnik paskowy do sterylizacji parowej a 240 szt. op. 40 17 Sporal A a 10 krążków op. 5 18 Papier termoczuły do printera USG 110mmx21m rolka 10 19 Żel do USG a 0,5 kg op. 25 20 Koperta RTG 5x7 a 100szt op. 10 21 Koperta RTG 19x25 a 100szt op. 10 22 Koperta RTG 25x31 a 100szt op. 15 23 Koperta RTG 31x42 a 100szt op. 15 24 Koperta RTG 37x37 a 100szt op. 15 25 Koperta RTG 37x45 a 100szt op. 10 26 Rurka ustno-gardłowa szt. 10 27 Maseczka do sztucznego oddychania szt. 15 28 Maseczka chirurgiczna jednorazowego użytku szt. 200 29 Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku szt. 300 30 Szczoteczka (miotełka) do wymazów cytologicznych a 50 szt op. 15 31 Termometr lekarski elektroniczny do ucha na promienie podczerwone szt 2 32 Kapturki ochronne, jednorazowe do termometru lekarskiego, elektronicznego do ucha na promienie podczerwone a 20 szt op. 15 33 Opaska uciskowa z zapięciem automatycznym (z regulacją szybkości zwolnienia ucisku) szt 12 34 Maska ochronna na twarz typu przyłbica wielorazowego użytku szt 2 35 Gazik nasączony 70% alkoholem do oczyszczania i dezynfekcji skóry a 100 szt op. 40 36 Fartuch fizelinowy jednorazowego użytku niesterylny szt 15 37 Ciśnieniomierz zegarowy zintegrowany ze słuchawkami szt 7 38 Stetoskop lekarski płaski szt 5 39 Termometr lekarski elektroniczny / pod pachę / szt 5 40 Zestaw laryngologiczny jednorazowego użytku / wzierniki : ustny i nosowy , szpatułka / rozmiar : medium i max kpl 30 41 Lusterka krtaniowe jednorazowego użytku 8 -30 mm szt 30 PAKIET NR 4 - PLASTRY L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1 Plaster kauczukowy bez opatrunku 2,5cm x 5m szt. 5 2 Plaster kauczukowy bez opatrunku 5cm x 5 m szt. 5 3 Plaster włókninowy bez opatrunku 1,25cm x 9,14 m szt. 550 4 Plaster włókninowy bez opatrunku 2,5cm x 9,14 m szt. 80 5 Plaster zastępujący szwy typu Steri Strip lub równoważne 3mmx75mm szt. 30 6 Plaster zastępujący szwy typu Steri Strip lub równoważne 12mmx100 mm szt. 30 7 Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x 5m szt. 20 8 Plaster pod wenflon szt. 100 9 Włókninowa taśma samoprzylepna 30 cm x 10 m szt. 3 PAKIET NR 5 - ŚRODKI OPATRUNKOWE L.p. Asortyment Jed. miary Ilość roczna 1. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 1 a 10m gęsto tkana op. 5 2. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 a 10m gęsto tkana op. 3 3. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 4 a 10m gęsto tkana op. 1 4. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 a 10m gęsto tkana op. 3 5. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 8 a 10m gęsto tkana op. 3 6. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 10 a 10m gęsto tkana op. 1 7. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 14 a 10m gęsto tkana op. 3 8. Gaza wyjałowiona - 1/2 m2 op. 300 9 Gaza wyjałowiona - 1 m2 op. 30 10 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 5cmx5cm a 100szt. op. 250 11 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 7,5cmx7,5cm a 100szt. op. 130 12 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 10cmx10cm a 100szt. op. 130 13 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe 12 warstw 5cmx5cm a 3szt. op. 200 14 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe 12 warstw 7cmx7cm a 3szt. op. 30 15 Lignina w rolkach a 150g rolki 150 16 Lignina w arkuszach kg. 5 17 Opaska dziana 10cmx4m szt. 1 200 18 Opaska dziana 15cmx4m szt. 1 400 19 Opaska elastyczna z zapinką 10cmx4m szt. 30 20 Opaska elastyczna z zapinką 15cmx4m szt. 70 21 Opaska gipsowa 10cmx3m szt. 20 22 Opaska gipsowa 12cmx3m szt. 50 23 Opaska gipsowa 15cmx3m szt. 80 24 Podkład pod gips syntetyczny w formie bandaża 12cmx3m szt. 40 25 Podkład pod gips syntetyczny w formie bandaża 15cmx3m szt. 40 26 Wata bawełniano - wiskozowa a 200g op. 100 Pakiet nr 6 - Rękawy do sterylizacji Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna zapotrzebowania 1 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 75 mm x 200 m rolka 15 2 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 100 mm x 200 m rolka 4 3 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 120-125 mm x 200 m rolka 10 4 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy z fałdą 200mm x 50 mm x 100 m rolka 5 PAKIET NR 7 - NICI CHIRURGICZNE L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1. Nici chirurgiczne niewchłanialne jednowłóknowe poliamidowe skórne a 2,0 igła ostra 30 mm długość nitki 45 cm saszetka 60 b 3,0 igła ostra 30 mm długość nitki 45 cm saszetka 100 4,0 igła ostra 19 mm 3 / 8 długość nitki 45 cm saszetka 40 c 4,0 igła ostra 24 mm długość nitki 45 cm saszetka 60 2 Nici chirurgiczne wchłanialne plecione powlekane syntetycznie z kwasu poliglikolowego (wchłanianie masy szwu 60-90 dni) a 3,0 igła okrągła 26 mm długość nitki 70 - 75 cm saszetka 30 b 3,0 igła okrągła 22 mm długość nitki 70 - 75 cm saszetka 50 PAKIET NR 8 - PODKŁADY I SERWETY HIGIENICZNE L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1 Podkład higieniczny jednorazowego użytku, nieprzemakalny, papierowo-foliowy o szerokości 51 cm perforowany co 50 cm długości 40 m rolka 300 2 Podkład higieniczny jednorazowego użytku, nieprzemakalny, papierowo-foliowy o szerokości 51 cm perforowany co 80 cm długości 40 m rolka 130 3 Serweta nieprzemakalna, papierowo-foliowa, jednorazowego użytku 48 cm x 33 cm (40szt na rolce) rolka 80 4 Podkład higieniczny jednorazowego użytku o wysokiej chłonności wykonany z pulpy celulozowej 60 cm x 60 cm szt 100 5 Śliniak stomatologiczny bibułowo-foliowy chłonny nieprzemakalny jednorazowego użytku wiązany na szyi 36-51 cm x 48-65 cm z kieszonką lub bez szt 600 6 Serweta chirurgiczna nieprzemakalna z włókniny celulozowej laminowanej folią 2- warstwowa jałowa o wymiarach 45-50 cm x 35-45 cm szt 600 PAKIET NR 9 - BŁONY RTG I PŁYNY DIAGNOSTYCZNE Uwaga: oferowany asortyment musi być kompatybilny z obecnie używanym tj z Kodak-Retina Lp Nazwa materiału diagnostycznego Jednostka miary Ilość roczna zapotrzebowania ilość opakowań Wielkość op. 1 Błony rtg zębowe 3x4 - obróbka ręczna szt. 1 050 7 150 szt 2 Błony rtg 18x24 obróbka automatyczna szt. 1 800 18 100szt 3. Błony rtg 24x30 obróbka automatyczna szt. 2 000 20 100 szt 4. Błony rtg 30x40 obróbka automatyczna szt. 2 800 28 100 szt 5. Błony rtg 35x35 obróbka automatyczna szt. 2 200 22 100 szt 6. Błony rtg 35x43 obróbka automatyczna szt. 1 200 12 100 szt 7. Wywoływacz automatyczny 2x20 l. op. 20 20 40 l 8. Utrwalacz automatyczny 2x20 l. op. 20 20 40 l.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagamy wniesienia wadium w wysokości dla pakietów nr: 1. strzykawki, igły, cewniki - 100 zł 2. rękawice medyczne - 300 zł 3. pomocniczy sprzęt medyczny - 300 zł 4. plastry - 30 zł 5. środki opatrunkowe - 200 zł 6. rękawy do sterylizacji - 70 zł 7. nici chirurgiczne - 50 zł 8. podkłady i serwety chirurgiczne - 350 zł 9. błony Rtg i płyny diagnostyczne - 800 zł w terminie do 6 lipca do godz. 9:30

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku osób fizycznych do oferty należy również dołączyć aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpw.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa Śródmieście ul. Próchnika 11 , 90-408 Łódź, IIp pok 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa Śródmieście Łódź ul. Próchnika 11, II piętro- sekretariat Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.