Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Warszawa: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SYSTEMU KLASERÓW ROTACYJNYCH
DLA WYDZIAŁU OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W DZIELNICY WESOŁA
Numer ogłoszenia: 173168 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SYSTEMU KLASERÓW ROTACYJNYCH DLA WYDZIAŁU OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W DZIELNICY WESOŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie nowych zestawów klaserów rotacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy przy ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia przeprowadzi 4-godzinne szkolenie dla co najmniej 11 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji urządzenia. Wykonawca powinien zaproponować klasery rotacyjne i przedstawić ich rozmieszczenie w pomieszczeniach których schematy przedstawiono na rysunku nr 1 oraz nr 2. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się na miejscu z warunkami instalacji. Jeżeli Wykonawca planuje wykonanie prac dostosowujących instalację w pomieszczeniach do zaproponowanego rozmieszczenia klaserów to koszt tych prac należy uwzględnić ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 Parametry techniczne graniczne. Klasery rotacyjne muszą spełniać wymagania opisane załączniku nr 6, jak również spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Urządzenia przeznaczone będą do przechowywania dokumentacji papierowej i w związku z tym przewidzieć należy taką konstrukcję oraz użyć materiałów o odpowiednich parametrach, aby klasery spełniały swoją funkcję i nie zagrażały bezpieczeństwu pracowników z nich korzystających przy całkowitym obciążeniu klaserów dokumentami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (wraz z montażem) systemu klaserów rotacyjnych do składowania dokumentacji, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (wraz z montażem) systemu klaserów rotacyjnych do składowania dokumentacji, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej pomieszczeń - załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 6) Parafowany opis przedmiotu zamówienia Parametry techniczne graniczne stanowiący załącznik nr 6 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) druk wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 7 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.