eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowaniaRZP ZP/SR/01/14/PN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN
Numer ogłoszenia: 17315 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 53 95, faks 22 775 89 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydwormaz.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.00.00 - (6) Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, wydanego przez Marszałka województwa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie agencji zatrudnienia z dnia 26.01.2009r. (Dz. U. Nr 17, poz. 91). Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz certyfikatu, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto w zakresie świadczenia usług polegających na skierowaniu do pracy biurowej minimum 9 pracowników, na okres trwający nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy oraz załączą dokument (np. referencje) potwierdzający, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu usług (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzonych pozytywnymi referencjami oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba wykonanych przez wykonawcę usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy - projekcie, stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Udział w przetargu jest jednoznaczny z przyjęciem warunków umowy zawartych we wzorze umowy - projekcie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a)w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, w zakresie: - sposobu realizacji umowy; - terminu realizacji umowy; - warunków płatności; - wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto; - zmiany wysokości miesięcznego wynagrodzenia i związanej z tym ceny brutto, b) w sytuacji przedłużającej się procedury przetargowej, w szczególności na skutek wniesienia środków ochrony prawnej, w zakresie: - sposobu realizacji umowy; - terminu realizacji umowy, - zmiany wysokości miesięcznego wynagrodzenia i związanej z tym ceny brutto, c) w szczególnych przypadkach, spowodowanych potrzebami zamawiającego, liczba zatrudnionych pracowników tymczasowych, tj. Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych może ulec zmianie (zmniejszeniu) po wcześniejszym zawiadomieniu wykonawcy, co najmniej na 10-dni przed planowaną zmianą ilości pracowników tymczasowych, d) w sytuacji ograniczenia liczby pracowników Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych - zakresu przedmiotu umowy nie będzie upoważniało wykonawcy do dochodzenia jakiegokolwiek odszkodowania, w tym zapłaty za zmniejszoną liczbę zatrudnionych pracowników Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych. W przypadku ograniczenia przedmiotu umowy łączne wynagrodzenie określone w ofercie Formularzu ofertowym- Kalkulacji Cenowej wykonawcy ulegnie zmniejszeniu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zrealizowaną usługę. W razie nieobecności pracownika tymczasowego wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone o czas nieświadczenia usługi. Wykonawca winien pomniejszyć miesięczną fakturę VAT/rachunek o wartość wynikającą z równania: ilość dni nieobecności pracowników pomnożona przez dniówkę brutto wynikającą z załącznika nr 3 do umowy. e) w przypadku osób zatrudnionych na umowy o pracę przez wykonawcę, które świadczą pracę na rzecz zamawiającego (zmiana dokonywana poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną) 4. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawnej aktów prawnych przywołanych w umowie, sposobu realizacji umowy, zmian kar umownych, zmiany treści załączników, które będą stanowić integralną część umowy. 5. Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu, z wyjątkiem zmiany umowy, o której mowa w ust. 3 lit. c, d, e , f. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w szczególnych przypadkach, spowodowanych potrzebami zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydwormaz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.