eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 173065 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166659 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna DPS.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w okresie od 02 stycznia 2016r do 31 grudnia 2016r. 2. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne tj. równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych ( kolor, konsystencja, zapach i smak ). Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. 3. Produkty wymienione w formularzu ofertowo - cenowym muszą odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88 poz. 439 z późn. zm.). 4. Ilości podanych artykułów są ilościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie realizacji dostaw i zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy przebywających w Domu Pomocy Społecznej, Zamawiający zgodnie z art. 34. 1pkt 5 zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów do +/- 10 % zamówienia podstawowego w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5. Sposób wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży oraz sukcesywnego dostarczania nabiału. - Zamawiający będzie dokonywał zamówień nabiału na podstawie zamówień jednostkowych określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. - Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający ) - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu , konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.23.00 - Śmietana pełnotłusta 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.00 - Jogurt 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.53.00.00 - Masło .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Stermlecz Tkaczuk Adam, Zgodna 4b, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147921,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122783,10

  • Oferta z najniższą ceną: 122783,10 / Oferta z najwyższą ceną: 144604,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.