eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegOkresowe dostawy ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Kołobrzeg: Okresowe dostawy ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych.
Numer ogłoszenia: 17301 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe dostawy ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe dostawy ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, 2. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP, 4. Spełniają warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 5. Wykażą, że produkcja znajduje się pod stałym nadzorem sanitarnym i weterynaryjnym oraz kontrolą jakości produkcji właściwych służb i instytucji. 6. Przedstawią zaświadczenia i zobowiążą się do dostarczania wraz z dostawami dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, c) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4), e) oświadczenie o zgłoszeniu działalności i pozostawaniu pod nadzorem Wojewódzkiej Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych (załącznik nr 5), f) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP: g) zaświadczenie wydane przez Służby Weterynaryjne lub dokument równoważny wydany przez właściwy organ w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych na okres trwania umowy, h) oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do przedłużenia decyzji wydanej przez Służby Weterynaryjne lub dokumentu równoważnego wydanego przez właściwy organ w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu ryb świeżych, wędzonych, mrożonych, konserw rybnych na okres trwania umowy, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności decyzji lub dokumentu równoważnego (załącznik nr 6), 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP: i) oświadczenie o pozostawaniu przez Wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie niniejszego zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, j) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż wartość realizowanego zamówienia oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na okres realizacji zamówienia i okazywania polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego na co najmniej tydzień przed wygaśnięciem ubezpieczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy PZP: k) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału VII pkt. 5 SIWZ przedstawią stosowne zaświadczenie. 6. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału. VII pkt. 6 SIWZ: k) Przedstawią odpis dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP oraz stałego nadzoru weterynaryjnego lub sanitarnego w firmie Wykonawcy lub podwykonawcy zamówienia, l) Przedstawią podpisane oświadczenie wg załącznika nr 8, zobowiązujące do: dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentów HDI, dostarczania zamówionych towarów w uzgodnionych terminach na swój koszt i ryzyko, dostarczania zamówionych towarów codziennie na podstawie zamówienia wyprzedzającego je o 24 h, a w sytuacjach wyjątkowych nawet tego samego dnia po telefonicznym zgłoszeniu, zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 7. W przypadku Wykonawców zamówienia nie będących producentami, zobowiązani są oni do wpisania w załączniku nr 3 do specyfikacji w kolumnie uwagi, nazwy producenta. 8. W przypadku jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich dokumentów dotyczących każdego Wykonawcy, a przewidzianych w niniejszym rozdziale. 9. Pozostałe dokumenty: k) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, l) Formularz cenowy - załącznik nr 3, 10. Z postępowania wykluczeni zostaną ci z Wykonawców, którzy złożą nieprawdziwe, mogące mieć wpływ na jego wynik, informacje. 11. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 12. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę PZP i Zamawiającego w SIWZ i potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Jednak Zamawiający może je odrzucić ze skutkami przewidzianymi w ustawie PZP, jeżeli stwierdzi, że nie posiadają wyżej określonych cech.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Warunki płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat - pok. C103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat - pok. C103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.