Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-08-11
Pruchnik: Budowa kaplicy cmentarnej w Rozborzu Okr±g³ym
Numer og³oszenia: 172809 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik , ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pruchnik.bip.info.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kaplicy cmentarnej w Rozborzu Okr±g³ym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budowa kaplicy cmentarnej w Rozborzu Okr±g³ym: 1.Roboty ziemne 2.Fundamenty 3.Izolacje przeciwwilgociowe, cieplne 4.¦ciany murowane 5.Elementy wylewane z betonu 6.Konstrukcja dachu, pokrycie 7.¦lusarka okienna i drzwiowa 8.Tynki i ok³adziny wewnêtrzne 9.Pod³o¿a, posadzki 10.Strop podwieszony 11.Malowanie 12.Docieplenie ¶cian zewnêtrznych 13.Schody zewnêtrzne 14.Odbojówka z kostki, ok³adzina schodów zewnêtrznych 15.Wewnêtrzne linie zasilaj±ce i rozdzielnie 16.Instalacja wewnêtrzna 17.Instalacja odgromowa.
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- 14.Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ uzupe³niaj±cych na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy prawo zamówieñ publicznych o warto¶ci nie przekraczaj±cej 30% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ. Zamówienie uzupe³niaj±ce mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 8 000,00 z³ (s³ownie osiem tysiêcy z³otych) w terminie do dnia 27.08.2014 r., do godziny 10:00. Decyduje data wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego. 2.Wadium mo¿e byæ wnoszone: 1)w pieni±dzu - przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddzia³ w Jaros³awiu nr 48 1240 2571 1111 0010 4450 7605 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - w kasie wewnêtrznej Zamawiaj±cego, od poniedzia³ku do pi±tku od 08:30 - 14:30. 3.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: 1)zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji Gminy Pruchnik) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczno¶ci, 2)termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez zamawiaj±cego wykluczony a jego oferta odrzucona.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust 1 (za³. nr 2 do siwz) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust 1 (za³. nr 2 do siwz) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust 1 (za³. nr 2 do siwz) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust 1 (za³. nr 2 do siwz) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust 1 (za³. nr 2 do siwz) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.Ponadto wykonawcy maj± do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1)Ofertê cenow± - zgodnie z Rozdzia³em I pkt. 3 siwz, w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 2)Odpowiednie pe³nomocnictwa; tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ III pkt. 1 siwz) 3)O¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz pkt. 8 wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 4)Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, sporz±dzony w oparciu o pozycje rodzaju robót i ilo¶ci robót wymienione w przedmiarach, robót do³±czonych do siwz przez Zamawiaj±cego stanowi±cego za³±cznik nr 5, w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 5)W celu potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom, wykonawcy maj± do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: - opis rozwi±zañ równowa¿nych wraz z kartami technicznymi urz±dzeñ- je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie ( w przypadku o którym mowa w rozdziale XV siwz w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 6) kserokopia wadium o którym mowa w Rozdziale VIII siwz w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy, polegaj±cych na: zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, zmianie terminu zakoñczenia realizacji robót lub zmianie wynagrodzenia. 3.Zmiany w umowie bêd± mo¿liwe na warunkach opisanych poni¿ej: 1)Wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian rozwi±zañ projektowych, bez których wykonanie zamówienia by³oby niemo¿liwe, b±d¼ obarczone b³êdem, a skutków tych zmian nie da siê wyceniæ na podstawie kosztorysu ofertowego (KO), wówczas cena jednostkowa nowych elementów robót zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe asortymentów robót, nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny regionalne dla województwa podkarpackiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwarta³u poprzedzaj±cego okres sporz±dzenia kalkulacji. W przypadku braku danego asortymentu robót w publikacji Sekocenbud, Wykonawca sporz±dzi kosztorys szczegó³owy z uwzglêdnieniem stawki roboczogodziny (r-g), kosztów po¶rednich (Kp), kosztów zakupu (Kz), zysku (Z) nie wy¿szych ni¿ ¶rednie regionalne dla województwa podkarpackiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwarta³u poprzedzaj±cego okres sporz±dzenia kalkulacji i w oparciu o ceny rynkowe materia³ów oraz sprzêtu obowi±zuj±ce w województwie podkarpackim. W przypadku robót, dla których brak nak³adów w KNR, bêdzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiaj±cego. Po zatwierdzeniu nowej ceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy poprzez dopisanie nowej pozycji do KO. Z wnioskiem o wprowadzenie robót zamiennych mo¿e wystêpowaæ Wykonawca, Projektant i Zamawiaj±cy. Przygotowanie dokumentacji projektowej niezbêdnej do wprowadzenia zmiany bêdzie nale¿a³o do obowi±zków wnioskuj±cego. 2)W toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczno¶æ przeprowadzenia prac ilo¶ciowo wykraczaj±cych poza ilo¶æ opisan± w KO. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ wykonania tych robót i mo¿e ¿±daæ podwy¿szonego wynagrodzenia w oparciu o art. 630 Kodeksu Cywilnego. Rozliczenie i wyp³ata podwy¿szonego wynagrodzenia nast±pi przy koñcowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku, gdy warto¶æ prac ilo¶ciowo wykraczaj±cych poza ilo¶æ opisan± w KO bêdzie w rozliczeniu koñcowym powodowa³a zwiêkszenie wynagrodzenia umownego, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 3)W toku wykonywania robót budowlanych zostanie ujawniony brak pozycji w KO dla zakresu opisanego w projekcie budowlanym. W takim przypadku nale¿y post±piæ w sposób opisany w pkt 1). 4)Wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, których realizacja bêdzie mia³a wp³yw na harmonogram realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5)Wyst±pi potrzeba uzyskania zmiany decyzji administracyjnych w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 6)Wyst±pi opó¼nienie w przekazaniu placu budowy lub jego czê¶ci, a opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakoñczenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 7)W toku wykonywania robót ziemnych wyst±pi konieczno¶æ usuniêcia niewybuchów i niewypa³ów, wprowadzenia badañ archeologicznych i bêdzie to mia³o wp³yw na harmonogram realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 8)Wyst±pienia robót zamiennych, przez które rozumie siê roboty, które nie wykraczaj± poza przedmiot zamówienia, wprowadzaj±ce tylko zmiany ulepszaj±ce, usprawniaj±ce proces budowlany, rozwi±zanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materia³ów w technologii wykonywanych robót; a)zmieni siê sposób wykonywania elementu robót bez zwiêkszania parametrów inwestycji i wykroczenia poza ilo¶ci materia³ów okre¶lonych w dokumentacji ( np. sposób u³o¿enia okre¶lonego materia³u, zmniejszenia parametru okre¶lonego materia³u), b) wykonawca chce u¿yæ materia³u równowa¿nego do zaproponowanego w ofercie, spe³niaj±cego warunki wynikaj±ce ze specyfikacji technicznej (materia³ o lepszych parametrach jako¶ciowych),przy za³o¿eniu ¿e podyktowana zmiana powinna byæ korzystna dla zamawiaj±cego (np. ni¿sza cena) lub cena nie powoduje zmiany warto¶ci robót. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie spisany protokó³ robót zamiennych uwzglêdniaj±cy warto¶æ to¿sam± robót lub zmniejszon±, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 9)W toku wykonywania robot zajdzie konieczno¶æ zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia dopuszcza siê, gdy podczas prowadzonych robót zostanie stwierdzone ¿e okre¶lony zakres robót podstawowych nie mo¿e zostaæ wykonany ze wzglêdu na b³±d lub omy³kê projektow± i zachodzi³aby by konieczno¶æ poniesienia dodatkowych kosztów finansowych, co dla zamawiaj±cego by³oby niekorzystne. Zmniejszenie mo¿e zainicjowaæ: Wykonawca, Projektant, Inspektor nadzoru, Zamawiaj±cy. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wnioskuj±cego zostanie ustalona wysoko¶æ zmniejszonego wynagrodzenia zgodnie z zapisem w pkt 10 co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 10)W toku wykonywania robot zajdzie konieczno¶æ zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia dopuszcza siê , gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, z jednoczesnym proporcjonalnym do zmienionego zakresu zamówienia zmniejszenie wynagrodzenia okre¶lonego kwot± kosztorysow± w §10 ust. 1 niniejszej umowy. Wysoko¶æ ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protoko³u zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia kosztorysowego udzia³u zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjêtym zakresie. Na skutek okoliczno¶ci które wyniknê³y w trakcie realizacji umowy i nie mo¿na ich by³o wcze¶niej przewidzieæ w tym: 11)W toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±cych, ze wzglêdów technologicznych prowadzenia robót - pomimo do³o¿enia przez Wykonawcê wszelkich starañ, aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 12)Wykonawca wykona przedmiot umowy przed terminem w takim przypadku zostanie skrócony termin realizacji zadania na co zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy. 13)Ulegnie zmianie urzêdowa stawka nale¿nych podatków i op³at, w szczególno¶ci zmiana stawki podatku VAT w budownictwie - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego zmiana wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 14)W toku wykonywania umowy wyst±pi konieczno¶æ zmiany personelu Wykonawcy- mo¿e odbywaæ siê na jego pisemny wniosek, za zgod± Zamawiaj±cego. Osoby proponowane na dane stanowisko musz± spe³niaæ warunki przewidziane w SIWZ dla tych stanowisk. 15)W toku trwania umowy stwierdzi siê b³±d/omy³kê pisarsk± w tre¶ci umowy- poprawienie b³êdu pisarskiego mo¿e nast±piæ poprzez wprowadzenie aneksem do umowy. 16) W toku trwania umowy nast±pi zmiana nazwy i adresu Wykonawcy - zmiany mo¿na dokonaæ poprzez sporz±dzenie aneksu do umowy. 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego miêdzy innymi: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany robót: zamiennych, zaniechanych lub zmniejszaj±cych, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy, 4)opis wp³ywu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania Umowy. 5.Wszystkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem jej niewa¿no¶ci. 6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odst±pienia od umowy z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruchnik.bip.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Pruchniku, ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, pok. nr 30.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Urzêdu Miejskiego w Pruchniku, ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, pok. nr 21.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





