eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie kompleksowe usługi p.n. Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych i architektonicznych oraz badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym związanym z realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Ulica 30-go Stycznia-Przejazd na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Świebodzin: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych i architektonicznych oraz badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym związanym z realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Ulica 30-go Stycznia-Przejazd nad fosą w Świebodzinie z kanalizacją deszczową wraz z opracowaniem wyników badań.
Numer ogłoszenia: 172795 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, fax 068 3823007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych i architektonicznych oraz badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym związanym z realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Ulica 30-go Stycznia-Przejazd nad fosą w Świebodzinie z kanalizacją deszczową wraz z opracowaniem wyników badań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowe usługi p.n. Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych i architektonicznych oraz badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym związanym z realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Ulica 30-go Stycznia-Przejazd nad fosą w Świebodzinie z kanalizacją deszczową wraz z opracowaniem wyników badań. 2. Przedmiotem zamówienia objęty jest obszar położony w Świebodzinie między ul. Wałową i Okrężną składających się z części działek w obrębie 2 miasta Świebodzin oznaczonych w ewidencji gruntów jako : -etap 1- część dz. Nr 245 (pod wykonanie kanalizacji deszczowej fi 250 mm z przyłączami -odcinek dł. ok. 52,80 m) -teren wyprzedzających badań archeologicznych, -etap 2- część dz. Nr 221/1 (pod wykonanie kanalizacji deszczowej fi 400 -odcinek dł. ok. 75,10 m), -teren wyprzedzających badań archeologicznych, -etap 3- część dz. Nr 220 (komory -teren o pow. ok. 64 m2), -teren wyprzedzających badań archeologicznych i architektonicznych, -etap 4- część dz. Nr 220 (pod wykonanie kanalizacji deszczowej pod ul. 30-go Stycznia-odcinek dł. ok.8,60 m), -teren badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym, -etap 5- część dz. Nr 221/1 i 221/2 (teren pod wykonanie muru oporowego wzdłuż ulicy 30-go Stycznia -odcinek dł. ok.28,63 m), -teren badań archeologicznych towarzyszących robotom budowlanym, 3. Teren badań objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 59 zespołu urbanistycznego miasta Świebodzin. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do SIWZ : Rozdział III-Opis przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat wyprzedzające badania archeologiczne, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie . b) dysponują: -co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania badań archeologicznych zgodnie z § 10 albo § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) -co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania badań architektonicznych zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a/wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,z załączeniem załącznika nr 4 : - kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych, -potwierdzenie przez właściwy terenowo WUOZ faktu posiadania uprawnień w myśl Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) do prowadzenia badań archeologicznych, architektonicznych, -opinię o przebiegu dotychczasowej praktyki zawodowej w zakresie badań archeologicznych i architektonicznych. b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5; 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku ,że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 6; 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oraz nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 7;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2,66-200 Świebodzin, pok. nr 47. Cena SIWZ-30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.