Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Dębica: Roboty z zakresu utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 172790 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębica , ul. Rzeszowska 142, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6703329, 6704828, faks 014 6703072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty z zakresu utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg wywozowych i szlaków zrywkowych tj. likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych.Prace polegać będą na uzupełnianiu ubytków kruszywa - rozplantowaniu, uwałowaniu, odnowieniu oraz kopaniu nowych rowów odwadniających, zakupie i montażu przepustów. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica (obręb Dębica i Żdżary). Dopuszcza się złożenie oferty tylko na jedną z dwóch części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwośc udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Przedmiot i lokalizacja prac jak w punkcie II.1.3
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6500,00 zł - dla I części zamówienia Wadium w wysokości 6500,00 zł - dla II części zamówienia Wadium należy wnieśc do dnia 08.07.2011 r Wadium może być wnoszone w jednej z kilku form : -pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych W przypadku wyboru formy pieniężnej wniesienia wadium, właściwą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A.o/Tarnów f/Dębica 88 2030 0045 1110 0000 0084 0190, Jężeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna kserokopię tego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w rozumieniu art. 22 ust. 1 p. 1 Ustawy, na wzorze wg zał. nr 6 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykaz wykonanych prac przy remontach lub budowie dróg w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresu wykonania i odbiorcy, sporządzić na wzorze wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wartość wykonanych robót budowlanych w wyszczególnionym okresie musi wynosić minimum 100 tys. zł. brutto. Dokumenty potwierdzające, że w/wprace o których mowa w punkcie, zostały wykonane należycie - dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez podmioty, na rzecz których prace były wykonane albo przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują: - samochód ciężarowy do transportu materiałów sypkich o ładowności min. 7 ton - szt. 2, - koparko-ładowarka o pojemności łyżki minimum 0,25 m3 - szt. 1, - spycharka - szt. 1 - walec wibracyjny do zagęszczania nawierzchni o masie własnej 8-10 ton - szt. 1 - równiarka - szt. 1, Wykaz sporządzić na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
skierują do wykonania zamówienia odpowiednią ilość osób z niezbędnymi kwalifikacjami, a/ nie mniej niż 5 osób, Wykaz osób z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonania zamówienia, nie mniej niż 5 sporządzić na wzorze stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przedstawienie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzajacy posiadanie środków finansowych w ilości min. 30 tys zł lub zdolnośc kredytową w tej kwocie, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie, że kruszywo i pospólka spełnia normy określone w punkcie 4.2 Siwz. W przypadku kruszywa łamanego Zamawiający nie dopuszcza wapieni.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: debica@krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 17 do dnia 07.07.2011 r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dębica, 39-200 Dębica, ul. Rzeszowska142 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez rozbudowę parku w Stobiernej".
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach zadania: Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Realizacja ochrony ludności i obrony cywilnej na powiecie dębickim" - Zakup konstrukcji modułowej pod magazyn
- Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 5000l, izolowana, na podwoziu 2-osiowej przyczepy rolniczej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych
- PRODUKTY LECZNICZE: PRODUKTY HEMOSTATYCZNE KOLAGENOWE W PAKIECIE I ORAZ SZCZEPIONKA DOPĘCHERZOWA BCG W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy"
- Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły po nawalnych opadach w 2025 roku.
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4315P na odcinku Żbiki - Broniszewice
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Secemin na dz. ewid. nr 1953, 1952
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.