eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiBudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1416 N Nowosady - Kłębowo w m. Kraszewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Lidzbark Warmiński: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1416 N Nowosady - Kłębowo w m. Kraszewo
Numer ogłoszenia: 172689 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1416 N Nowosady - Kłębowo w m. Kraszewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 4 do SIWZ) , przedmiarze robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik 5 do SIWZ). które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków 6.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w pkt. 7 SIWZ , dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 7.1. Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ 7.2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ 7.3. Istotne postanowienia do umowy - projekt umowy - załącznik nr 3 SIWZ 7.4.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzający, że zakres działalności wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych - odpis z rejestru sądowego (KRS); spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej); osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 7.5.Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z danymi zawartymi w Krajowym Rejestrze Sądowym, Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7.6.Wykazu 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7.7.W przypadku oferty wspólnej: 7.7.1. W zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy , oświadczenie wymienione w pkt. 7.2 składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. 7.7.2. Dokument wymieniony w pkt. 7.4 , 7.6 składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. 7.8.Jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem Zawierającym oświadczenie wykonawcy przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju , w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału , odpisu, wypisu , wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.warmia.mazury.pl/powiat lidzbarski/280/Zarząd Dróg Powiatowych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.