eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego dla BGK, część I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla BGK, część I i II
Numer ogłoszenia: 172639 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla BGK, część I i II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa następujących urządzeń: komputery PC (155 szt.), monitory LCD 17 cali (200 szt.), monitory LCD 20 cali (20 szt.), pamięć operacyjna DDR1 (50 szt.), pamięć operacyjna DDR2 (100 szt.), dyski twarde IDE 250 GB (10 szt.), dyski twarde SATA 250 GB (20 szt.). Część II - dostawa następujących urządzeń: laptopy typ I (zgodnie z siwz) 25 szt., laptopy typ II (zgodnie z siwz) 10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.00 - Urządzenia rozszerzania pamięci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla części I - jednego (1) zamówienia na dostawę komputerów PC o wartości co najmniej 500.000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagana dostawa została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty na potwierdzenie spełniania ww. warunku winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród nich, który/którzy potwierdzają spełnianie warunków; - dla części II - jednego (1) zamówienia na dostawę komputerów przenośnych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagana dostawa została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty na potwierdzenie spełniania ww. warunku winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród nich, który/którzy potwierdzają spełnianie warunków ; W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, zobowiązany jest do wykazania spełniania obu ww. warunków udziału w postępowaniu, przy czym jedno zadanie (zamówienie) może potwierdzać spełnienie obydwu warunków. 3) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej: - 600.000 zł, jeśli oferta składana jest na część I zamówienia, - 200.000 zł, jeśli oferta składana jest na część II zamówienia, W sytuacji składania ofert na obie części zamówienia, suma ubezpieczenia winna odpowiadać co najmniej łącznej wartości sum ubezpieczenia podanych dla każdej części zamówienia objętej ofertą. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie, z tym że dokumenty na potwierdzenie spełniania ww. warunku winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnianie warunków. Ocena spełniania waruków: 1. Spełnienie warunków opisanych w części VII siwz należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 i 3 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX siwz. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Dotyczy warunku doświadczenia zawodowego (cz. VII pkt 2 siwz): w przypadku gdy wykonawca rozliczał się w walucie obcej w celu dokonania przeliczenia na złote polskie powinien przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Dotyczy warunku ubezpieczenia (cz. VII pkt 3 siwz) w przypadku gdy ubezpieczenie wykonawcy opiewa na kwotę w walucie obcej Zamawiający na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeliczy ją na złote polskie po kursie średnim danej waluty opublikowanym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają wykonawcy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy, wg załącznika nr 3 do druku oferty. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VII pkt 2 siwz dostawy zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości określonej w części VII pkt 3 siwz. II. Wykaz dokumentów, jakie mają wykonawcy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków przedmiotowych: 1. dokument potwierdzający, że producent oferowanego sprzętu posiada certyfikat ISO9001:2000 lub równoważny - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II (dotyczy komputerów PC i komputerów przenośnych), 2. certyfikat Microsoft (w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL, dopuszczalny jest dokument w jęz. angielskim lub polskim) potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym MS Vista - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II (dotyczy komputerów PC i komputerów przenośnych), 3. dokumenty potwierdzające, że firma świadcząca usługi serwisu gwarancyjnego dla dostarczanego sprzętu posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II (komputery PC, monitory, komputery przenośne), 4. dokument potwierdzający autoryzację wydaną przez producenta oferowanego sprzętu do świadczenia usług serwisowych dla firmy, która będzie świadczyć usługi serwisu gwarancyjnego dla dostarczonego sprzętu - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II (komputery PC, monitory, komputery przenośne), 5. certyfikat lub folder produktu potwierdzający, że produkt spełnia wymaganie dopuszczalnej głośności jednostki centralnej wg normy ISO 9296 - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II (komputery PC i komputery przenośne), 6. deklaracja CE - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I i II.((komputery PC, komputery przenośne), 7. certyfikat co najmniej TCO-03 lub równoważny - dokument należy złożyć wraz z ofertą na część I (dotyczy monitorów), 8. formularz oferty technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę czwartą Formularza oferty technicznej (załącznik do siwz nr 2A dla części I, nr 2B dla części II). Formularz oferty technicznej po uzupełnieniu kolumny czwartej oraz podpisaniu przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 4A dla części I, 4B dla części II. Ponadto, 1. Do ofert należy załączyć dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykaz oświadczeń i dokumentów dla wykonawców majacych siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - siwz część XII. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w części IX siwz ust. 2 dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum: 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum mogą zostać zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, umowy konsorcjum. 3. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. Oferta składana przez konsorcjum musi zostać utworzona z dokumentów wymienionych w siwz w części IX, XI (w razie konieczności - także X, XII ust. 1) oraz części XV ust. 1, z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w części IX ust. 2 (i odpowiednio w części XII ust.1), składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 4. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w specyfikacji będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 5. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa, Al. Jerozolimskie 7, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych I piętro, pok. 154.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 12:30, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa, Al. Jerozolimskie 7, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych I piętro, pok. 154.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.