Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Ostrowiec Świętokrzyski: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROWCU ŚW.
Numer ogłoszenia: 172628 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, fax 0-41 2660655.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROWCU ŚW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa Urzędu Skarbowego, w tym: -dokonywanie zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikających z rozliczenia rocznych zeznań podatkowych oraz dokonywanie wypłat osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym. Tryb i sposób dokonywania zwrotu nadpłat określony zostanie w drodze porozumienia między stronami umowy, -przyjmowanie wpłat gotówkowych należności podatkowych, -przyjmowanie wpłat gotówkowych dot. mandatów karnych w kasie Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. przy ul. Polnej 11 w dniach: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 8,00 - 14,00 a w czwartek w godz. 8,00 - 16,30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział oferent który: a) spełnia warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, c) posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych. Zamawiający oceni spełnienie warunku według kryteriów spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz OFERTY, stanowiący zał. nr.1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, - Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłatach, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, - Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, druk oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ, - Oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do nie pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych należności podatkowych i wpłat dot. mandatów karnych, - Oświadczenie, o związaniu ofertą na czas określony w Specyfikacji. - Oświadczenie o gotowości podpisania umowy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników postępowania, gdy oferta zostanie uznana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. - Oświadczenie o zobowiązaniu się do otwarcia punktu w siedzibie zamawiającego w terminie dwóch tygodni po zawarciu umowy. - Oświadczenie o akceptacji warunków umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. - Oświadczenia o zapoznaniu się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i przyjęciu ich bez zastrzeżeń. - Zobowiązanie się oferenta, że zestawienie przyjętych wpłat za dany dzień będzie dostarczane do Głównego Księgowego Urzędu Skarbowego przed rozpoczęciem pracy w następnym dniu roboczym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Św. ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Św. ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.