eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńREMONTY DRÓG , CHODNIKÓW I PLACÓW O NAWIERZCHNIACH INNYCH NIŻ ASFALTOWE ORAZ URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Bieruń: REMONTY DRÓG , CHODNIKÓW I PLACÓW O NAWIERZCHNIACH INNYCH NIŻ ASFALTOWE ORAZ URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 172626 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101230 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG , CHODNIKÓW I PLACÓW O NAWIERZCHNIACH INNYCH NIŻ ASFALTOWE ORAZ URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące dróg, chodników, placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe (z kostki lub płyt betonowych, tłuczniowe, z frezu asfaltowego, gruntowe ) oraz urządzeń odwadniających (kratki ściekowe, korytka ściekowe). A. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych . Podane ilości zostały określone szacunkowo na bazie robót wykonanych w latach 2010-2012 i obejmują m.in. : 1. roboty rozbiórkowe chodników 300m2 i obrzeży oraz krawężników - 500 mb; 2. remonty cząstkowe chodników z płytek i kostki betonowej - 450 m2 ; 3. wywóz gruzu na odległość do 5 km - 25 m3 i ziemi - 50 m3 ; 4. mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 10 000 m2 ; 5. wyrównanie dróg frezem asfaltowym - 380 m3 , tłuczniem - 200 m3 ; 6. wykonanie podbudowy tłuczniowej: grub. 20 cm- 100 m2 , 10 cm - 400 m2 ; 7. wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej - 400 m2 ; 8. zabudowę krawężników betonowych na ławie - 200m i obrzeży - 200 m ; 9. zabudowę betonowych korytek ściekowych na ławie betonowej - 50 m; 10. mechaniczne ścinanie poboczy - 350 m2 ; 11. regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych - 20 szt. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni , 45232451-9 Roboty odwadniające i nawierzchniowe. B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń w/w projektu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drogach , w czasie ich remontowania. 3) Czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) W ramach prawidłowego utrzymania stanu technicznego dróg, wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz na 2 tygodnie objazdu dróg gminnych i wewnętrznych , o łącznej dł. 90 km, sporządzenia notatki z przeglądu i przedłożenia jej inspektorowi nadzoru. 6)Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót związanych z remontami najpóźniej do 3 dni od dnia zgłoszenia ( faksem, drogą elektroniczną lub telefoniczną) przez Zamawiającego konieczności wykonania tych robót. C. Informacje uzupełniające 1.W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiOR . Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. 2. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót z zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót związanych z remontami najpóźniej do 3 dni od dnia zgłoszenia (faksem, drogą elektroniczną lub telefoniczną) przez zamawiającego konieczności wykonania tych robót. 7. W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty oznakowania prowadzonych robót drogowych wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 8. Powyższe roboty objęte są VAT w wysokości 23%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.24.51-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Jacek Wadas, ul. Wołodyjowskiego 31, 41-403 Chełm Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98839,36

  • Oferta z najniższą ceną: 98839,36 / Oferta z najwyższą ceną: 229222,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.